Hey mensen,
momenteel ben ik me aan het oriënteren op een vlucht van Amsterdam naar Bangkok in de zomervakantie van dit jaar. Nu is het natuurlijk gunstig als de kosten zo laag mogelijk liggen. Elke keer weer kom ik dan ook uit bij ukraine international airlines, maar heel eerlijk gezegd weet ik niet wat ik daar van moet denken. Is landen op Kiev veilig en is het vliegen via Oekraïne veilig?
Mocht dit niet zo zijn, met welke vliegtuigmaatschappij kan ik dan het beste vliegen.
De data moeten ongeveer zijn van 18 juli - 22 augustus, zes personen, zo goedkoop mogelijk, maar geen belachelijk lange overstaptijden. Maximaal 24 uur per keer onderweg. Verder gewoon dus zo goedkoop mogelijk.
Waar ik dus zelf op uit kom is €601,- met ukraine international (skyscanner). Met twee keer 15-16 uur vliegen. Lijkt dus ideaal, maar de twijfel zit dus in de veiligheid.
Mocht iemand me kunnen informeren/helpen met een beter ticket, dan hoor ik het graag.
In principe is het gewoon veilig maar het comfort is erg laag, bijv geen eigen schermpje. Ik zou het persoonlijk alleen doen als de prijs onder de 350 komt, want je kan als je wat flexibel bent en de acties afwacht, nu met de klm werelddealweken gaan de andere maatschappijen gaan dan ook acties houden voor dat bedrag ook met Emirates of Etihad die kwa comfort gewoon VEEL beter zijn.
Landen op Kiev is veilig. Het luchtruim boven Oost-Oekraïne is gesloten, en ook al zou het open zijn, denk ik niet dat ze nog voor deze vliegroute kiezen. Het is er nog altijd erg onrustig.
Momenteel zijn de wereldweken te bekijken op Ticketspy, BKK boek je hier voor 540,-
Geen idee voor welke periode omdat de site er nu uit ligt. Anders even wachten tot de nieuwe aanbiedingen van april, rond de €700 moet wel kunnen meestal.
Check de tarieven van emirates.
Tussenstop in dubai.
als je goed zoekt vind je goede aansluiting op je vlucht naar bangkok.
Komt daar nog bij dat je wat mij betreft met de beste airline ter wereld vliegt en mooiste vliegtuigen.
Ik vlieg zelf 17april voor 514 euro retour naar BKK
Wij zouden met z’n tweeën vanuit Brussel naar Bangkok op reis willen in januari 2015. Op dit moment KLM 1.480,00€ en Emirates 1.592,00€ en Brussels Airlines 1.336,40€ maar wel redelijk lang onderweg … Hoe komen jullie aan die goedkope prijzen? Wachten wij beter wat langer om te boeken?
Voor Thailand ligt de gunstigste periode om te boeken overigens 26 weken voor vertrek. Een maandje of twee geleden dus. Toen waren de ticketprijzen overigens wel iets goedkoper, maar niet extreem veel, zo een €75 pp maximaal.
@Kelly Als je pas in januari gaat, zou ik eurowings.com eens bekijken. Wel vertrekken vanuit Keulen, maar dat kan geen probleem zijn. Ongeveer 400euro heen en terug.