Meivakantie Kiev

Hallo mensen!

In de meivakantie (27 april t/m 5 mei) zou ik met mijn oma naar Kiev willen. Omdat ik na de meivakantie huiswerk heb, zouden we van 27 april t/m 4 mei willen.

We hebben echter wel wat eisen:

*Ons budget is maximaal €1000,- inclusief vliegtickets (retour)en de overnachting in het hotel.
*Verder moeten onze vliegtijden wel een beetje reëel zijn. Dus dat we niet om 06:10 vanuit Kiev moeten vertrekken.
*We willen wel een beetje in het centrum zitten. Het hoeft niet precies in het centrum hoor;D

Ook vroegen we ons af welke bezienswaardigheden er allemaal zijn. Mijn oma wilde wel naar een concert van het een of het ander:).

Weet iemand misschien een leuk hotel voor een leuke prijs?:slight_smile:

Liefs!

Als je vanaf Dusseldorf wil vertrekken heb je prima mogelijkheden !

27 April:

07:15 DUS Dusseldorf Internationaal Austrian Airlines OS7250

08:50 VIE Wenen 1 u. 35 min.

Overstappen op vliegveld
0 u. 55 min.

09:45 VIE Wenen Austrian Airlines OS661
12:40 KBP Kiev - Borispol 1 u. 55 min.

4 mei:

10:50 KBP Kiev - Borispol Austrian Airlines OS664
11:55 VIE Wenen 2 u. 05 min.

Overstappen op vliegveld
Lange wachttijd 8 u. 10 min. (kun je nog een dagje Wenen verkennen :D)

20:05 VIE Wenen Austrian Airlines OS7247
21:35 DUS Dusseldorf Internationaal 1 u. 30 min.

Totale kosten: 200 euro p.p.

Qua accommodatie heb je meer dan genoeg in Kiev !!

In een buitenwijk:

Pirosmani Hotel (300 euro in totaal voor alle dagen voor 2 personen)
Capital Apartments on Lva Tolstogo (360 euro in totaal voor alle dagen voor 2 personen)

Ik zou zeggen, probeer www.skyscanner.nl en www.booking.com eens :wink:

Veel plezier, het is een prachtige stad !

Bedankt! Maar we wilden eigenlijk vanaf Schiphol vertrekken. In ieder geval bedankt voor de accomodaties:D

Dit lijkt dan de beste te zijn:

13:10 AMS – 16:55 KBP
directe
2 u. 45 min.

09:40 KBP – 11:35 AMS
directe
2 u. 55 min.

266 euro pp met Ukraine International

Wanneer je in Kiev goedkoop en comfortabel wil verblijven zijn appartementen heel interessant. Wij zelf hebben eentje gehuurd voor drie nachten vorig jaar in augustus: airco, bubbelbad,… heel interessant en voor 25 euro vervoer vanaf luchthaven inbegrepen. De 10 beste appartementen in Kiev, Oekraïne | Booking.com
Let op, wanneer je de gebouwen bekijkt, zelfs de traphal, kan het heel vervallen lijken, maar eens je het appartemenet zelf binnengaat zijn het juweeltjes.