Ik wil binnen een paar weken (maand november) naar Egypte en ik heb al gekeken voor tickets alleen vind ik ze zo duur voor de tijd van het jaar. Kan iemand mij hierbij helpen en misschien een goedkope vlucht laten zien via een link of dergelijke?
Je kunt het beste met een site als Qfly.nl de prijsvechter-maatschappijen met tickets naar Egypte vergelijken. Je kunt op die site bijvoorbeeld “Eindhoven” als vertrekplaats invullen, en dan “inclusief alle luchthavens binnen 150 km” aanvinken. Vul bij bestemming “Egypte” in, en de site vergelijkt dan alle low-cost maatschappijen voor je. Er zijn ook andere sites voor natuurlijk, maar die site is eigenlijk m’n favoriete site om goedkope vliegtickets te vergelijken. Je kunt by Qfly trouwens ook direct de hele maand November doorzoeken. Vul dan in bij vertrek “vertrek in een periode” en dan tussen 1 november en 1 december invullen.
Veel succes!
PS: Mocht je het eigenlijk ook prima vinden om naar een heel andere bestemming te gaan, dan kun je de bestemming helemaal leeg laten en je maximale budget in vullen. De site vergelijkt dan alle prijsvechter-bestemmingen voor je.
Je kan via Brussel (Belgie) rechtstreeks naar Sharm vliegen voor goedkope prijzen (vanaf 79,00 Euro) met www.jetair.be ,(kijk bij promoties tickets) er zijn ook genoeg hotels rond Brussel vlieghaven waar je al voor 80 euro/nacht (bv Novotel) kan overnachten en die een gratis shuttlebus voorzien.
Je kan ook kijken op Klm die heeft ook goede kope vluchten maar dan alleen maar naar
Cairo !!!
Klm Dutch Airlines …
Misschien gaat klm wel naar Sharm maar niet gezien.
Ik wil der mij nu niet mee bemoeien (lol haha) maar Klm vliegt niet rechtstreeks naar Sharm helaas pindakaas, dus lieve Nederlanders overweeg het dan maar om via Brussel te vliegen met de Belgskes hahahah :vak01::vak01:
Ik ben in november voor 79 naar Sharm gevlogen en voor 119 terug vanaf Cairo
Mijn vriend komt nu voor 79 van Cairo en gaat 24-1 terug voor 129 euro.
Meestal 2 enkeltjes goedkoper en kijk naar alle vluchthavens en maatschappijen…
Jetair meestal goedkoopste al maakt egypt air nu reclame voor 229 retour Amsterdam Cairo
Ik ga volgende zomer naar Thailand, ik moet overstappen in Egypte. Het kost retourtje Thailand ongeveer 515,-. Ik ben benieuwd hoe Egyptisch vliegtuigmaatschappij, vliegen.