vitamines in bagage (Dubai, Hong Kong, Thailand)

Dag medereizigers,
Volgende maand vertrek ik voor een maand naar Thailand: ik vlieg via Dubai naar Hong Kong (week), daarna door naar BKK (3 weken). Vanwege lichte gezondheidsproblemen slik ik normaal vitamine B-tabletten en vezelsupplementen en ik vraag me af of en hoe ik deze mee kan nemen (gewoon 1 potje van ieder). Ik heb geen medische verklaring maar voel me, ook al eet ik daarnaast supergezond :chin:, er echt wel een stuk beter bij als ik ze kan blijven gebruiken, vandaar mijn vraag:

• heeft iemand ervaring hiermee: kan ik deze gewoon (in oorspronkelijke Kruidvatverpakking ofzo) meenemen?
  • is het dan slimmer of ze in mijn handbagage te stoppen of in de koffer?

IK ga ervan uit dat het niet verboden is, maar ik heb geen zin in eindeloze discussies of eruit gepikt te worden bij de douane, vandaar mijn vragen

ik zou ze in de orginele verpakking meenemen en de eventuele bijsluiter er zeker bij laten zitten, vervoeren in de koffer geeft de minste kans op controle dus zou ik ze daar instoppen

Ik ben zelf afgelopen december naar Thailand gereisd met voedingssupplementen van het kruidvat en heb hier geen problemen mee gehad. Hong Kong ben ik Augustus 2010 geweest ook met dezelfde supplementen en ook geen problemen gehad.

Zal ze gewoon in de originele verpakking laten zitten. Mocht de douane vragen hebben over de supplementen dan kan de verpakking al uitkomst bieden, hou ook rekening met het vochtige en warme klimaat. Als je de suplementen hieraan blootstelt dan zullen de tableten plakkerig worden en snel uit elkaar vallen.

Ik vervoer het altijd in mijn koffer bij mijn toiletspullen.

Een hele fijne reis toegewenst !