Visum

Hallo allemaal,

Weten jullie wat het visum kost voor Indonesië in Euro’s. Ik heb gehoord dat dat 22 euro kost. Ik heb ook gehoord dat je niet met munten kunt betalen omdat die nooit worden geaccepteerd. Is dat zo? Dat zou inhouden dat je 25 euro moet betalen en krijg je dan wel wisselgeld terug?

Bij voorbaat dank!
Elly

Het visum kost US$ 25. Hoeveel dat in euro’s is, hangt van de dagkoers af. Je kan echter gewoon met 25 euro betalen en dan krijg je wisselgeld in rupiah. Het is handig zo gepast mogelijk te betalen.

Hierop aanvullend, wij gaan met een baby van 9 maanden naar Bali. Is voor haar dezelfde prijs van toepassing of zijn hier aparte tarieven voor?

Volgens mij is de prijs gewoon per visum/paspoort.

Oke Jenny, dan ga ik daar vanuit en pin ik gewoon 75$ op Schiphol. Bedankt voor je snelle reactie.

Je betaalt USD 25 per paspoort en kinderen betalen dezelfde prijs. Men accepteert, zover ik weet, inderdaad allen maar papiergeld.

Ik zou gewoon in euro’s betalen. De koers van de dollar op schiphol is echt slecht!

Inderdaad, in Euro’s betalen gaat prima!

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Hallo allemaal,

Ik ben sinds gisteren terug, wij hebben het visum met euro betaald. Kosten 22 euro, betaald met 25 euro en ik kreeg keurig netjes terug betaald in ruhpias. Je krijgt inderdaad geen muntgeld terug.