Visum weer op het vliegveld .......

dat is spijtig dat u 16 uur moet wachten op overstap
een visum voor Kenia kost op airport €40
of een transit visum, ik weet niet wat dat kost en of dat mogelijk is

u zegt dat u vrij onverwachts 16 uur moet wachten,
wat regelt de tourorganisatie in dit geval voor u ?

succes

1 like

Visum kost id €40 maar kinderen zijn gratis.
hoe vallen de 16 uur in de tijd gezien
er zijn best wat leuke dingen te verzinnen om in Nairobi te doe
n met kinderen

1 like

het is allemaal overdag en onze vlucht gaat pas weer om 2220 uur. Op zich lijkt ene plek om even te liggen of te douchen wel prettig. Als we dan daarbij nog iets leuks kunnen doen en ergens een hapje eten… Een zwembad leek ons ideaal, maar volgens mij zijn daar niet zo veel mogelijkheden voor?

Desgewenst weet ik wel een betrouwbare chauffeur voor je die je de gehele dag rond kunt rijden. Leuke dingen om te doen met kindren zijn het Nairobi nat park,de sheldrick foundation(olifanten weeshuis) Interessant om te bezoeken zijn de Kitengela glasfabriek,Karin Blixen Museum,de werplaats waar aardewerk kettingen worden gemaakt etc etc
Eel leuke lunch gelegenheid is Karen blixens coffee garden in Karen
Wil je de gehele dag naar een hotel met zwembad dan zou je kunnen kiezen voor het Safari Park hotel buiten Nairobi.Maar er zullen er vast meer zijn

bedankt voor het aanbod. Ik denk niet dat we de hele dag rond gereden hoeven te worden. Ik focus nu maar even op een hotelkamer of appartement voor een dagje.
Safari park hotel heb ik bekeken, lijkt wel erg luxe?
Ik google maar gewoon even verder voor hotels. Als het dicht bij een bezienswaardigheid is hebben we geluk, kunnen we er nog even uit.
Eventueel een shopping mall? tips?

Hartelijke groet weer

Er zijn in Nairobi diverse malls die zeker de moeite waard zijn
wij deden eerder dit jaar The village market en Yaya centre
Aanraders

1 like