Hoe en waar regelen jullie je visum voor Kenia?
Als we het op het vliegveld daar doen is het 50 dollar pp ofzo en als we het via ANWB of iets doen dan is het zo n beetje 100 euro pp.
Via de post is het iets van 75 euro ofzo…
Dus vraag me af hoe en waar jullie dit doen?
Jep gewoon op vliegveld doen. In de rij sta je toch wel. Formuliertje voor de douane invullen, gepast 40 euro of 50usd geven en klaar. Via de post of whatever betaal je ook kosten voor de tussenpersoon. Beetje zonde van je geld dus.
Wanneer kom je en waarheen? Ik woon aan de zuidkust, dus als je nog vragen hebt over deze omgeving, lokale uitjes, excursies, safari‘s oid, mag je gerust contact opnemen! Help je graag bij je voorbereidingen. marriettevdvelde@hotmail.com
haha! Ok net als dat je naar Amerika gaat dan dus? Met vingerafdruk enzo. Maar wel handig verder geen pasfoto’t te moeten regelen, dacht dat ik zoiets las als je het via ANWB zou doen. Maar dacht al dat is zo veel duurder dus doen we gwn opt vliegveld tnxxx
Via het visumburo betaal je 2X je visumkosten en nog eens €25 voor de ANWB, dus dat is belachelijk duur en ook nog eens onnodig. En je spaart ook nog geld uit omdat je niet 2 recente pasfoto’s hoeft in te leveren! Tel uit je winst…:idea:
Marriette, nee nog niet? Heb je op beantwoorden gedaan? Dan zou t goed moeten zijn kwa emailadres… of ik moet per ongeluk iets gewist hebben? Misschien nog een keer proberen? Groetjess!
Updated - - -
marike, idd! haha maar dacht vraag t even na! dus tnx allemaal.
marriette, krijg je m niet terug? Ik kreeg eerst mail delivery dingest terug, ik had bij jou eerst een R vergeten haha. Dus gekopieerd en had t opnieuw gedaan en toen ist goed gegaan! Misschien bij mij een N vergeten oid? Anders kun je me via diezelfde naam vinden op Facebook eventueel kunnen we daar mailen! Mijn profile foto heeft een waterval want er zijn er meer met mijn naam haha groetjes!
Of als je de pech hebt en je zit achteraan in het vliegtig zijn de formulieren op. Maar je moet toch wachten welke rij je ook pakt, kan je het ter plaatse invullen, duurt het wachten niet zo lang.