Visum Vietnam

Hallo,

ik ga in september voor drie weken en half naar vietnam en misschien cambodja. Ik wil mijn visum voor vietnam regelen bij de ambassade van Brussel. Daarvoor moet je een visumformulier invullen, waarbij je een aankomst- en vertrekdatum in vietnam moet aangeven. Nu hebben we onze route nog niet uitgestippeld en weten we nog niet precies van welke tot welke dag we in vietnam zouden zijn. Weet iemand of je moet aankomen en vertrekken op de precieze datums die je hebt aangegeven op je formulier, of mag je ook later toekomen en vroeger vertrekken?

Cheerio!

Hallo,

Als je je visum aanvraagt dan is die geldig op het moment welke datum jij doorgeeft en dan voor 30 dagen. Dat je bv 2 dagen later inreist dat maakt niet uit. Zolang je maar weer binnen je einddatum eruit bent.
Ik zelf had een visum voor 60 dagen en die ging in op 8 november en wij zijn uiteindelijk zelf pas 12 november ingereisd. We zijn toen uiteindelijk 4 januari weer uitgereisd terwijl we er 7 januari pas uithoefde.

Je moet wel goed opletten want eerder kom je er niet in dus je zult toch een datum moeten uitkiezen waarvan je verwacht dat je gaat inreizen.

Hey,

dank je wel voor de informatie!
ik veronderstel dat je al in Vietnam geweest ben?
ik zal waarschijnlijk óf noord-vietnam óf zuid-vietnam aandoen,
als ik moet kiezen, wat zou jij me aanraden?

Hallo,

Ikzelf vond beide erg mooi dus ik zou niet echt onwijs kunnen kiezen. Maar als je uit Cambodja zou komen over land kom je uit in Zuid Vietnam. Ga je vliegen dan vlieg je vaak of naar Hanoi of naar Hoi Chi Minh. Ja ik ben er 2 keer geweest zelfs.

gr van Moira