Hoi allemaal
Ik ben druk bezig mijn visum te regelen, nu vragen ze bij het visum wat mijn proposed date of arrival en departure is. Weet iemand hoe strikt dit is? als ik bijvoorbeeld als aankomstdatum 1 maart opgeef en ik kom op 3 maart het land binnen is dat dan een probleem?
Bedankt voor jullie hulp
Hallo,
Ik weet niet wat voor visum je gaat aanvragen. Maar zover ik het weet heb je 3 maanden de tijd om het land in te reizen op het moment van afgifte van je visum.
1 like
Bedankt voor je reactie
Ik ga een touristenvisum voor mijn vriend en een orking holiday visum voor mijzelf aanvragen
Groetjes
Susan
Hallo,
Ik heb vorig jaar een working holiday aangevraagd en toen ingevuld wanneer ik zou inreizen. Ik kreeg een brief via mail toen het akkoord was en had toen vanaf datum afgifte 3 maanden de tijd om in te reizen. Het visum ging in op het moment dat ik binnen kwam ik heb het in september aangevraagd en ben in december ingereisd. Mijn visum liep van 12 december 2009 tot 11 december 2010. Ik heb net een nieuw visum aangevraagd als toerist voor 3 maanden en daar word niet gevraagd naar het inreisdatum. Ik heb die vraag tenminste niet gekregen.
De aanvraag van een working holiday is veel langer en daar worden veel meer vragen in gesteld.