Visum vietnam

Beste reizigers!

Ik zit op het moment in Thailand en heb vorige week een ticket geboekt naar Vietnam toe! Echter heb ik een enkele reis geboekt… dit betekend denk ik dat ik een visum moet gaan kopen voordat ik het vliegtuig in stap in Bangkok… Weet iemand waar je dit het beste kan regelen? Of kan ik als ik aankom in Vietnam gewoon een visum krijgen voor een maand… net als in bijvoorbeeld thailand?!

Alvast bedankt

Cheers!! Bart:dag:

Hallo Bart,

Ik denk dat het helemaal anders kan.

ik neem aan dat je een computer tot je beschikking hebt, anders kan je niet op site komen, dom van mij .

Ik zou gewoon een VOA aanvragen via genoemde bureaus op deze site, maar nog niet betalen.
Of even bellen om het zeker te weten.

Ik durf met 99% zekerheid te zeggen dan je gewoon met VOA een visum krijgt, mits je natuurlijk land in Saigon, Hanoi of Danag; scheelt toch weer wat euro’s.

gr.
Ton.

Ik heb
een visa on arrival besteld bij www.cheapvietnamvisa.net. Deze is alleen te gebruiken als je vliegt op Hanoi, Da Nang en Ho Chi Minh. Voor 7 dollar kocht ik deze visa on arrival/letter of approval. Is volgens mij (één van de) goedkoopste, voor 2 personen of meer is het zelfs maar
6 dollar. Je krijgt dan een lijst gemaild met allemaal namen en bijbehorende paspoortnummers en daar staat jou naam en paspoortnummer dan ook op. Op het vliegveld in Vietnam betaal je dan 25 dollar. Het ging op het vliegveld in Da Nang ook goed met deze visa on arrival.
Het mail contact was ook erg snel en persoonlijk toen ik nog een vraag had. Prima dus!

Bedankt voor de reacties!
Inmiddels zit ik nu al in Vietnam… Ik heb zelf een visum geregeld bij de ambassade van Vietnam in Bangkok. Deze heb ik voor omgerekend 20€ gekocht! Iets duurder dan de andere opties zo te zien maja ik ben gelukkig binnengekomen haha

Bedankt!

Groeten bart

Joepie! Geniet van je reis!

Groetjes, Anne