Visum on Arrival

Heeft iemand ervaring met visum on arrival ? Schijnt een stuk goedkoper te zijn dan hier een visum aan te vragen.

Hallo,

Ja ik heb hier ervaring mee en heb dit inderdaad gedaan. Dat heb ik online aangevraagd via een bureau in Vietnam waar ik de website niet meer van weet en dan melden ze je aan bij de ambassade daar. Dan kom je aan op de grote vliegvelden zoals Hanoi of Saigon en dan betaal je nog een keer 25 USD dus je betaald 2 bedragen voor het regelen en voor de aankomst.

Hoi ben hier ook wel nieuwsgierig naar eerlijk gezegd omdat het nogal wat geld scheelt.Heb me laten vertellen dat je daar een visumautorisatie voor nodig bent.Kan je daar ook aankomen zonder een georganiseerde reis te boeken? dus zeg maar gewoon ergens afhalen?Anders zit er niks anders op dan voor 60 euro aan te vragen,paspoort aangetekend heen en terug te sturen loopt dan lekker op zeg maar.Ik moet het voor de duidelijkheid dus regelen vanuit Nederland omdat ik direct doorga naar Vietnam.

Hallo,

Ik heb dit zonder georganiseerd te reizen gedaan. Ik ben al 2.5 jaar op wereldreis. Ik ben even gaan zoeken en dit is de url waar ik het geregeld.

Dit ging perfekt in ongeveer 3 dagen was het geregeld. Daarna het briefje uitgeprint waar opstaat dat je visum is toegekend.

1 like

Ontzettend bedankt voor de moeite hier kan ik wat mee dank je.