visum te koop???

Het heeft niks met visumkosten van nederland te maken, duitsland had destijds zelfde leges als nederland. Ik heb op milas airport gewerkt voor onur, en de visumkosten liggen voor diverse landen op verschillende prijzen.

Amerika, Canada en nog wat landen betalen zelfs nog meer dan de nederlanders. Ze hebben destijds gekeken naar welke landen de meeste toeristen bracht. En destijds kwamen er een hoop duitsers, iig meer als nederlanders naar Turkije op vakantie en hebben ze de visumkosten verminderd voor duitsers.

Amerikanen komen er bijna niet, of althans niet in die grote getallen, dus zijn die prijzen hoger. Dit is wat ons destijds door de supervisors is uitgelegd, toen het ingevoerd werd.

Hoeveel betalen jullie Nederlanders ? Ook zoals ons 10 € ?

Ja, ook 10 €.

En ook dat al jaren dus!! Eerst 20 gulden, toen 10 euro, en elk jaar opnieuw word er gezegt dat het omhoog gaat, maar tot nu toe nog niet!!
:wave:

Gelukkig ! Vind 10 € al een mooie bijdrage …

Ach ja, ik ook wel, gaat mee in de vakantie-uitgaven, dus geen probleem voor ons!! Maar als dat ook al weer omhoog gaat, nee ik ga er dan niet vrolijker om worden!
:wave:

Gunelay,

Het juiste antwoord.

Groetjes,

Hans.

nooit te oud om iets te leren
bedankt voor het antwoord

Idd weer wat geleerd, ook ik vind het geen probleem om die €10,- te betalen want zoals iemand anders al zei, worden er met die inkomsten goede dingen gedaan, luchthavens ed opgeknapt, dus die centjes zijn voor een goed doel!!

Mogen ze ons visumgeld wel eens in Adnan Menderes Airport gaan gebruiken (Izmir) hihi :smiley:

daaagggg ben ik weer ff…

werk momenteel (nieuwe baan) als grondstewardess op schiphol en heb toevallig hier een boekje liggen met alle visa en paspoort gegevens die je nodig hebt als je een land in wil…

turkije wie geen visum nodig hebben als ze max 3 mnd blijven staan duitsers inderdaad tussen…

helaas… toch maar duitser worden dan :stuck_out_tongue:

Blijf voor die 10 euro gewoon nederlandse hoor :wink:

ik ook :wink:

Heey Nur wat leuk dat je nu grondstewardess bent!! Een vriendin van me is nu stewardess en ze was laatst al even paar daagjes op Curacao en Aruba, ohw ohw ohw wordt jaloers als ik de foto’s zie!