Ik ben benieuwd of het nog steeds zo is dat je visa voor Kenia en Tanzania beter daar kan kopen of dat ik het beter in Nederland bij het consulaat kan regelen. Ik vlieg op Nairobi, wil dan per bus naar Tanzania reizen. En weet iemand wat nu ongeveer de kosten zijn als ik ze daar regel? Vind op internet verschillende prijzen namelijk.
hoi Simone,
het klopt dat een toeristenvisum maar 3 maanden geldig is.
Het ligt eraan wat je gaat doen in Tanzania wat voor een visum je vervolgens nodig hebt.
Als je vrijwilligerswerk gaat doen dan heb je een resident permit klasse C nodig en als je gaat werken heb je een resident permit klasse B nodig.
Laat me maar weten waarom je langer verblijft en dan kan ik je wellicht advies geven, ik woon namelijk in Tanzania.
Groetjes,
Judith
Ik ben momenteel in Tanzania, heerlijk aan het genieten.
Mijn visum verloopt over een paar weken, maar ik wil langer in Tanzania blijven. Heeft iemand van jullie ervaring met het verlengen van je visa in Tanzania, ik hoorde dat het in Moshi kan. Hoe werkt dit?
De vorige keer ben ik naar de grens geweest en heb het daar kunnen regelen, maar als ik nu niet naar de grens hoef, liever niet.