Visum Sri Lanka / Electronic Travel Authorization System: Hoe/wat/kosten etc.

Hallo Eric, ik heb je twee foto’s toegestuurd ik heb het adres gebruikt op de reactie op mijn mail. Ik heb wel contact gehad met de ambassade.Helaas wat de heer mij vertelde, zover was ik zelf al gekomen. Volgens hem moest ik nog even terug naar de site. Helaas zonder resultaat.
Ik hoop dat de foto’s aangekomen zijn.
Vriendelijke groeten,
Marijke de Cocq

Helaas, niets aangekomen op de WW mail.

Ik blijf erbij dat statusscherm genoeg moet zijn, maar als je perse foto’s wilt sturen probeer dan via de ww-mail en als die weer niet aankomt een ww-mail (privebericht) zonder foto’s. Dan geef ik je via die weg wel een gewoon e-mail adres dat je ervoor kunt gebruiken, e-mail adressen in forums plaatsen is nooit slim vanwege spambots…

<Erik>

Ok dankjewel voor de informatie

Hoi,
wij gaan begin juli met ons gezin (3 kids van dan 12, 10 en 9) naar Sri Lanka. Ik heb voor alle 5 de gezinsleden de ETA aangevraagd, maar bij slechts twee de bevestigingsmail gekregen. Kan wel zien dat de status van de andere 3 is ‘ETA approved’. Verder denk ik een foutje gemaakt te hebben bij de oudste dochter in de ‘geldig tot’ datum in haar paspoort. Eerst voor de volwassenen ingevuld (dat is 10 jaar geldig), daarna de kids en die zijn dus (kwam ik bij de tweede achter) slechts 5 jaar geldig. In plaats van 2021, heb ik dus 2026 ingevuld. overigens ook van deze ETA geen bevestigingsmail, wel de status van approved. Heel stom, maar het is dus wel zo…
Wat kan ik het beste doen?
ik hoor graag!

Hoi hoi,

Hier nog wat diepere uitleg dan deze sticky

Statusscherm is precies even geldig (als reserve voor als er lokaal wat fout gaat en voor domme check-in instructies) als de e-mail dus dat is geen issue. Geldigheidsdatum paspoort vermoedelijk ook niet want de kernvelden waarop ze checken zijn geboortedatum en nummer, en in dit geval is ook 5 jaar voldoende termijn. Maar heb je echt pech dan is het ter plekke nogmaals aanvragen bij visa on arrival, alleen voor die van 12 kost dat geld want andere 2 zijn gratis denk ik.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

thanks!
ik print gewoon alles uit (de kernvelden zijn correct, dat weet ik zeker), en dan gaan we het daar meemaken… Hopelijk dus geen probleem ivm de verkeerd ingevulde geldigheidsdatum.