Visum Sri Lanka

Over 2 maanden gaan we voor 4 weken naar Sri Lanka.
Moeten we de visa persé in Nederland regelen of kan het ook on arrival? Of is dat laatste helemaal niet handig?

Groet,
Adri

Vooraf is handiger, scheelt je weer in de rij staan. Let wel goed op via welke site je t doet, ik heb 23 euro betaald en een vriendin 60 euro!

Via Wereldwijzer app

Danjewel; via welke site heb jij het gedaan?

Deze

http://www.eta.gov.lk/slvisa/visainfo/center.jsp?locale=en_US

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Yep klopt erik! Ben nu nog in sri lanka we vliegen morgen terug, hebben een fantastische 2 1/2 week gehad!

Via Wereldwijzer app

E.e.a is geregeld.
Heb per omgaande bericht terug ontvangen.
Moet ik onderstaande email printen en meenemen of komt er nog een ‘officieel’ document?

We are pleased to inform you that your application for ETA has been approved.

ETA Number: 1…
Name: MR. apadmos
Passport Number: N…
Nationality: NETHERLANDS (NLD)

Validity of ETA (DD/MM/YYYY): Valid 30 days ONLY. (Use before 24/04/2015)
Entry Type: Double (This is permitted within 30 days from your initial arrival)

Purpose of Travel: Tourist - Sightseeing, holidaying

(You are NOT permitted to use this ETA for any other purpose. Ex: Business or Trade, Studying, NGO activities, Journalism, Meeting with Political Parties etc…)
This ETA allows you to enter into Sri Lanka for the purpose mentioned above. Please produce your passport together with return air ticket and proof of sufficient funds to the Immigration officer at the port of entry to Sri Lanka. If you stay beyond 30 days, please report to the Visa Section of the Department of Immigration & Emigration, Colombo, Sri Lanka.
(Please visit www.eta.gov.lk for more information.)

This is a computer generated notice and carries no signature or seal.

Nee dit is t, dit mailtje uitprinten en that sit! Veel plezier :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Dankjewel!

Met creditcard $ 30 betaald.
Moet er bij aankomst nog meer betaald worden?

Nee hoor er hoeft niet meer betaald te worden :slight_smile: ze checken t nr en dan krijg je een mooie stempel en sticker in je paspoort!

Via Wereldwijzer app

Helemaal blij; bedankt…! >>> :zon02:

Als je nog tips wil qua reis ideeen of tourguide ofzo, let me know!

Via Wereldwijzer app

Helemaal blij; bedankt…! >>> :zon02:

Onze zoon met vriendin uit Singapore komen ook daarheen en samen maken we een rondreis.
We hebben d’r zin an…!

Heeeeel veel plezier alvast!!!

Via Wereldwijzer app

Bedankt en tòch nog een vraagje:
Hoeven we geen extra pasfoto’s mee te nemen voor het visum?

Nope geen pasfotos nodig :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Aanschuiven om je 35 US Dollars te betalen voor Visa On Arrival (30 day) valt best mee. Heb het reeds meermale gadaan en nam 5 tot 10 minuten in beslag.

Hallo,

in vanaf 15 juli verblijf ik 32 dagen in sri lanka. Ik vraag me af hoe je dan het best je visum kunt regelen. Moet je van te voren 30 dagen aanvragen en het daar ter plekke verlengen? of zijn er ook eenvoudigere opties? Ik hoor graag van jullie!

Ter plekke verlengen is goedkoopste ja, maar kost je wel een halve dag in Colombo-Borella met foto’s, wachten etc. In NL gelijk dat aanvullende visum krijgen kan ook maar kost je wat meer, door de fees van de ambassade Den Haag en/of je eigen reis- en portokosten.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

HALLO
1-Vor Belgen ook nodich ETA?
2-dat kan invullen in vluchthaven Colombo,of niet?

MXKNER