Visa Sri Lanka - Verkeerd Mailadres

Beste,

Ik heb een visa voor Sri Lanka aangevraagd maar daarbij het verkeerde mailadres en telefoonnummer opgegeven. Ik zag later pas dat het mijn mailadres en telefoonnummer moesten zijn. Ik heb dus nu geen bevestiging gehad dat het VISA is toegekend. Wel kan ik zien dat het VISA approved is. Een nieuw kan niet aangevraagd worden omdat er al een VISA verstrekt is op mijn paspoortnummer. Is het een probleem dat ik de schirftelijke bevestiging niet heb. Ik kan wel laten zien dat het VISA approved is.

Ik hoor graag van iemand tips of een bevestiging dat ik zonder problemen Sri Lanka binnen kan.

Groeten

Hoi hoi,

Een print van het scherm waarin ‘Approved’ staat is echt even goed als print van de e-mail hoor. Beiden zijn alleen maar reserve voor bij evt. problemen bij Immigration en de nóg veel kleinere kans van een airline inchecksteward(ess) die geheel onterecht je ETA wil zien .:koffie: In principe tikt Immigration je paspoortnummer in en zien ze de ETA zelf direkt.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Ha Erik,

Dank ben nu wel gerustgesteld. Geen problemen dus bij de douane. Bedankt voor t snelle antwoord!

Groeten