Wij hebben een paar vragen, wij willen morgen een ticket kopen van dusseldorf-bangkok en dan terug bangkok- dusseldorf. We willen er heen gaan van 3 juli t/m 12 augustus. Dit is dus meer dan 30 dagen.
Een van ons heeft een paspoort wat geldig is tot 12 februari 2008.
Het paspoort moet 6 maanden geldig zijn, maar hoe wordt daar naar gekeken, is dat na vertrekdatum of zo?
Hoe lang duurt een visum aanvraang, aangezien we over 2 weken al gaan. Tevens rekening houdend met nog een paspoort aanvragen. Wat voor gegevens heb je daar voor nodig, kun je die evt nog met dit paspoort aanvragen en dan met nieuw paspoort reizen. Moet je ook een ticket kunnen overleggen bij de visumaanvraag?
Hoop dat iemand mij meer duidelijkheid kan verschaffen.
hoi rob
je paspoort moet nog 6 mnd geldig zijn na terugkomst in nld.
je kan niet met je oude paspoort een visum aanvragen en dan met nieuw paspoort reizen, je krijgt namelijk een stempel in je paspoort.
visum aanvraag in amsterdam krijg je meestal je visum dezelfde dag nog mee, hangt van de drukte af, gewoon even bellen en vragen hoelang visum aanvraag nu duurt.
vluchtnummer en tijd van vluchten ben je nodig bij de aanvraag van je visum.
ik weet niet waar jullie je ticket boeken maar wil alleen even zeggen dat in dld boeken goedkoper is dan bij bv ndevriesreizen. kijk eens op www.letsbuyflights.de
mocht je nog vragen hebben stuur maar een mailtje, mss kan ik jullie helpen
Een uit stapje naar Cambodja dan hoef je voor Thailand geen visum aan te vragen.voor cambodja wel maar is niet zo duur. en je bezoekt ook nog een mooi land ook.
dat kan je doen maar ze kunnen je op de vlucht weigeren als je geen visum hebt. bij een ticket waarbij de terugvlucht langer is dan 30 dagen dan moet je ook al ga je het land uit een visum hebben. wij werden vorig jaar streng gecontroleerd door mahan air want het is de verandwoording van de vliegmaatschappij.
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb alleen nog een aanvullende vraag, moet de visum aanvraag een bepaalde tijd voor vertrek gebeuren of kan dit bijvoorbeeld nog in de laatste week geregeld worden.