Hoi,
ik ga binnenkort naar Cambodja, en vanuit cambodja wil ik naar Laos reizen. Nu las ik dat je bij die grenspost geen visum kan kopen. Weet iemand hoe ik dan het best mijn visum voor Laos kan regelen?
Groetjes Koert
Hoi,
ik ga binnenkort naar Cambodja, en vanuit cambodja wil ik naar Laos reizen. Nu las ik dat je bij die grenspost geen visum kan kopen. Weet iemand hoe ik dan het best mijn visum voor Laos kan regelen?
Groetjes Koert
Wanneer je vliegt naar Luang Prabang kun je bij aankomst op het vliegveld een visum regelen. Moet maar kijken of je dit vanuit Siem Reap of Phnom Phen kunt doen.
Mijn probleem is dus dat ik met de boot naar 4000 island reis, en dat ik dan naar het noorden reis. Bij die grensovergang kan ik geen visum kopen (stond op internet), dus vroeg ik me af of da took in Phnom Penh kon, of dat ik even naar Brussel moet rijden om het daar bij de ambasade te halen?
Groetjes Koert
Ik neem aan dat je het in Pnohm Penh kunt regelen maar zeker weten doe ik dat niet. Ik heb het op het vliegveld geregeld toen ik vanuit Siem Reap kwam. De ambassade kan je dat wel vertellen mag ik aannemen???
Ik heb ook nog een vraag m.b.t. een visum voor Laos:
Weet iemand of het op de ene of andere manier mogelijk is om een visum voor langer als 1 maand te regelen voor Laos? Het is lokaal te verlengen las ik her en der maar op afgelegen plaatsen wordt dat moeilijk en vanuit het noorden naar Vientiane is ook een flinke reis. Wie heeft er ervaring mee?