Visum Vietnam halen in Laos??

Hoi allemaal,

Ik ga bijna alleen maar overland reizen in ZuidOost Azie en wil mijn visums zoveel mogelijk on arrival kopen. Nu weet ik dat ik het visum voor Vietnam wél van te voren moet hebben, omdat dat niet overland on arrival te krijgen is (iig niet waar ik de grens oversteek bij de Bo Y border).
Nu is mijn vraag: waar in Laos kan ik mijn visum voor Vietnam halen, hoe lang duurt dat en hoeveel kost dat? Ik kom door Luang Prabang, Vietiane, Savannakhet en Paksé (waar de ambassade en consulaten zitten), maar kan bijna nergens veel langer dan 1 tot max 2 dagen blijven door mijn drukke reisschema.
Als het te lang duurt, dan moet ik het toch hier in NL regelen, maar dat is wel weer een stuk duurder heb ik begrepen.

Hoop graag dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!!

Als je zo strak gepland op wereldreis gaat zou ik mijn visum ook maar hier in Den Haag halen.
Je organiseerd waarschijnlijk precies op welke datum je de grens over wilt…

Ja, zit er inderdaad over te denken om hem alvast hier te halen.
Maar weet nog niet exact op welke dag ik de grens over zal gaan. Het is wel een strakke planning, maar ik geef mezelf wel de ruimte om er nog wat vanaf te wijken.

Je krijgt je visum voor 3 maanden, dus als je maar een paar weken in V. blijft is dat ruim.

Succes!