Hoi,
Ik ben nu bezig met het invullen van mijn visumformulier, maar ik kan enkel The Hague selecteren, terwijl ik graag bij BLS in Amsterdam een aanvraag zou willen doen. Is dit een probleem ?
Hoi,
Ik ben nu bezig met het invullen van mijn visumformulier, maar ik kan enkel The Hague selecteren, terwijl ik graag bij BLS in Amsterdam een aanvraag zou willen doen. Is dit een probleem ?
BLS is een tussenbureau dat je aanvraag naar de " Indian Mission" The Hague brengt ![]()
Dankjewel.
Let op! Vanaf 15 juni kan je ls Nederlander op vele vliegvelden in India een visum on arival (E-visum noemen ze dat daar) krijgen voor maximaal 30 dagen.
Ik hou graag een slag om de arm, het zal niet de eerste keer zijn dat ze de gestelde deadline niet halen. Ik vlieg 12 juli, als ze er op het laatste moment mee komen dat ze het uitstellen, heb ik een probleem.
Kan iemand mij helpen ? Bij de ‘Requirements’ bij BLS, staan de General Declaration en Undertaking niet meer vermeld, is er iemand die recent een visum aangevraagd heeft, die kan bevestigen dat dit inderdaad niet meer nodig is?
Bij Requirements staat :
5.2. An undertaking stating that the applicant will not undertake any journalism related work during his/ her stay in India.
en bij het tabblad Forms:
General Declaration Form
Ze staan er dus gewoon.