Wij zijn nu bezig om het onlineformulier in te vullen, het is nu weer heel anders dan vorig jaar…
We hebben dan ook een paar vraagjes:
1 Heb je een foto ge-upload in het formulier? Hoe heb je dat gedaan, pasfoto ingescand ofzo?
2 Heb je een afspraak moeten maken in Amsterdam/Rotterdam/Den Haag? Of ben je er zo heen gegaan?
3 Als we kijken om een afspraak te maken kunnen we nu op dit moment alleen in de week van 11 september een afspraak maken, daarvoor of daarna kan niet… Dat is toch raar?
4 Daarnaast vragen ze naar een Web file nr, bedoelen ze hier het temporary nr mee wat je krijgt als je het formulier tussendoor opslaat? Of krijg je als je het helemaal klaar hebt (incl foto upload) een ander nummer?
5 Weet jij of ze het paspoort incl visum op kunnen sturen als het klaar is? Of moet je het zelf afhalen?
hoi ,nog even dit, ik heb gekeken bij het kantoor voor een afspraak voor die vingerafdruk en irisscan en waar je gelijk dan de formulieren in kan leveren het schuift elke dag gewoon weer ophoor maar het heeft geen zin als je het te ver van te voren doet ,ze zeiden tegen mij dat als ik 4 november weggaat ik eind september vroeg genoeg ben om het te regelen daar moet ik nu ook op wachten om alles dan klaar te krijgen .
succes r. woudsma
Mij is aangeraden om sowieso een afspraak te maken en om deze vroeg te maken, zodat als er iets niet blijkt te kloppen je het ter plekke nog kan veranderen en het opnieuw in kan dienen. Ze zijn nl nogal streng Volgens mij moet je het persoonlijk ophalen, duurt ongeveer 6 werkdagen hoorde ik gister. Je kan het ook een visum bureau laten regelen maar daar betaal je flink voor. En idd het schuift iedere week weer een week op.