Visum gepuzzel

Hallo…,ben vorig jaar 2,5 maand naar Thailand gegaan en wil weer terug in Januari!
Ik wil eerst 2 maanden Thailand…,dan ongeveer een maand Laos en dan weer 2 maanden Thailand. Dit kan toch met een “double entry visum”?
Websites spreken elkaar tegen merk ik.
Op de ene staat dat t je binnen 3 maanden t land 2x in en uit moet gaan…op een ander staat dat je 6 maanden hebt…? Ik wordt er tureluurs van!!!
Nergens kan ik duidelijk antwoord krijgen op mn vraag!! Help pls…

Judith…

hier kan ik heel duidelijk in zijn, dit kan met een double entree visum

1 like

Ja hoor, geen enkel probleem.

Er is geen enkele regel dat je met een double entry binnen 3 maanden 2x het land in en uit moet zijn.

Ok!! Ik had al een vermoeden, maar al die websites maken me aan t twijfelen!
Nu lekker kijken naar goeie tickets!
Thanks!!

:chin:Dirk en Steve geven al de juiste antwoorden
Als je tijd heb zal ik zeker ook Cambodja aan doen
En wat ga je al die tijd allemaal doen in die landen:THAILAND::cambodia:

Ben vorig jaar voor 2,5 maand geweest incl 5 dagen Siem Reap in Cambodja. Maar wil nu de wat onbekendere plaatsen bezoeken. Ipv de "bekendere: route. En wil kijken of ik engelse les kan gan geven paar weekjes ergens aangezien ik mn TEFL heb gehaald.

Miischien weten jullie ook wel of de eind datum van t visum (geldig van bv 3-1 t/m 3/7) ofdat de laatse datum is dat je t land in kan.
Dus eigenlijk kan je dan 8 maanden reizen? op 3 januari t land in…van alles doen…andere landen bezoeken…en op 3/7 de “tweede entry van 60 dagen”?? :vak02:

Klopt, je kunt dan inderdaad de 3e Juli de laatste keer binnenkomen en daarmee de laatste entree activeren.

Kijk daar wel mee uit, als ik het goed heb staat op het visum niet ‘t/m’ maar ‘enter Thailand before’, dus je moet uiterlijk de dag voor de vermelde datum het land binnenkomen om de laatste entree te activeren.

1 like

dit klopt als een bus er staat enter thailand before dus je kan in dit geval uiterst de 2e juli thailand voor de 2e keer binnen komen op dit visum