Wat houdt een double entry visum in?

Hallo,
Wat houdt een double entry visum voor 2x2 maanden precies in? Is het dan de bedoeling dat ik na de eerste 2 maanden even de grens over moet en dat ik dan weer de laatste 2 maanden in Thailand kan blijven?
mvrgr. Kanyarat.

2x2 weet ik niet.
maar een double entry visum betekend dat je het land uit mag en met hetzelfde visum weeer in mag.

vb:
je reist in china en gaat naar Hongkong en je wilt vervolgens weer china in. dan heb je een double entry visum nodig.

duidelijk?
succes.

Je hebt het over een Double entry tourist visum.
Die houdt in dat je binnen een half jaar na de eerste entry 2 maal voor maximaal 60 dagen Thailand binnen mag.

beste vriend ik weet wa dit inhoud heb het zelf ondervonden dubbel entry is het volgende eerst visum 2 maand thailand daarna ga je naar immigration voor 1 maand erbij 1900 bath nadien ga je even de grens over waar je wil laos cambodja en dan heb je terug 2 maand prijs ik betaalde alles bij elkaar daar 1600 bath want je weet cambodja foefelen ze voor die 5 maand ten einde zijn ga je weer naar immigration en krijg je nog maand zodoende ben je 6 maand in thailand :cheer:

Klopt helemaal Pieter.

Ik denk alleen dat de vraagsteller er inmiddels wel uitgekomen is, maar kan altijd nuttig zijn voor anderen.

De grens over hoeft natuurlijk niet Laos of Cambodja te zijn, Myanmar of Maleisie mag ook.

1 like