Visum aanvraag voor mn vriendin

Ik heb een vraag over dat nieuwe visum aanvraag document en hoop dat iemand mij hier mee kan helpen. Het gaat om de vraag middelen van bestaan: ik sta dus borg voor mijn vriendin, nu kan ik invullen: contant geld, huisvesting ter beschikking gesteld, alle kosten tijdens het verblijf zijn gedekt, vooruitbetaald vervoer en als laatste overig(specificeren). Kan iemand zeggen wat ik hier in moet of kan vullen? zij komt bij mij in huis en ik betaal de tickets en zorg voor haar dus deze kosten zijn gedekt.

Ik wacht af in spanning, en alvast bedankt voor de reactie’s

Nils

Hallo Nils,

Een kopie van je loonstrookje van twee maanden is voldoende om garant te staan voor haar bezoek
Zie bij de Nederlandse Ambassade in Kievop de website wat je allemaal voor documenten nodig hebt.
Als je bij je gemeente waar je woont een garantieverklaring invult (Kost ongeveer 5 -10 euro) en deze opstuurt naar je vriendin die moet zij dan tonen bij de Ambassade voor de visum. Vergeet ook niet een verzekering af te sluiten, zonder verzekering krijg ze ook geen visum.

Succes,
groeten,
Kees

De vriendin moet nu naar Kiev toe voor een interview pffffffffff is voor haar 1000 km met openbaar vervoer. Ik denk dat we samen maar ff heen moeten voor het geval ze nog wat willen weten van mij. Kan iemand ook vertellen wat er gevraagd wordt in dit interview ???

Bvd, Nils

Nils,

Hoe is het afgelopen…?
Vertel het hier, misschien voor de toekomstige personen dit belangrijk kan zijn!

Groetjes,
Kees

Is goed afgelopen allemaal. Ondertussen zijn we getrouwd en gaan we eind deze mnd met de procedure beginnen om haar hier te krijgen.

Nils

Nils, fantastisch dat je de ware gevonden hebt nu!
zeker na het gedoe in het andere topic “russische regels”
blijf ons vooral op de hoogt houden hoe het importeren gaat, daar ben ik ook wel benieuwd naar.