Visum aanvraag in Singapore voor Indonesia.

hey hey allemaal,

:chin:

Ik heb in Singapore een Visum aangevraagd voor indonesia en heb deze vorige week opgehaald. Ik heb de papieren ingevuld voor een tourist Visa. ( blue form) Ik las op alle websites dat de tourist Visa 60 dagen geldig is en ging hier ook vanuit. Nu zag ik toen ik thuis kwam dat er links onder staat Visa Type 211/ Lenght of stay 30 days.

Ik vroeg me nu eigenlijk af of dit normaal is? Of hebben ze me nou gewoon een Visa on Arrival gegeven?

Kan ik dit Visum wel gewoon verlengen tijdens me verblijf ik wil ongeveer 2 a 3 maanden in Indonesia verblijven.

Weet iemand hier misschien meer over?

Met vriendelijke Reis Groet, Mitch :kus:

Een visum on arrival kun je éénmalig verlengen, dus tot maximaal 60 dagen.

Ik vermoed dat dit ook voor jouw touristenvisum geldt. Geen idee echter of je het visum tot 3 maanden kan verlengen… Ik zou dit navragen bij de ambassade, en evt alsnog een visum voor 60 dagen aanvragen. Dat kun je namelijk verlengen tot 6 maanden.

1 like

Hey Jenny,

Bedankt oor de informatie ik heb inderdaad maar een mail gestuurd naar de ambassade zelf die zullen mij ier wel antwoord op kunnen geven.

Ik zou even bellen of langsgaan. Ik kan me voorstellen dat men het te druk heeft allerlei mails te beantwoorden.

Thanks Jenny!

Ik ben langs geweest en ze hadden een fout gemaakt. Ze hebben dit veranderd. Bedankt voor de hulp!