Volgende week vertrek ik naar Thailand. Wij verblijven hier 4 weken en vliegen dan door naar Vietnam. Wij willen dan een visa upon arrival nemen, maar wij hebben geen einddatum… we willen 3 a 4 weken in vietnam blijven en dan naar Cambodja reizen (over land) en vervolgens naar Indonesie vliegen (nog geen datum).
Is het dan eigelijk wel mogelijk zonder einddatum een visa on arrival te krijgen? Of is het beter om dit in Bangkok te regelen? Hopelijk weten jullie meer!
Je kan Visa on Arrival niet zonder einddatum krijgen en ook niet zonder begindatum.
Ik zou VOA in Thailand regelen omdat je dat misschien meer weet wanneer je naar Vietnam gaat.
Het duurt ongeveer 3 a 4 werkdagen, dus tijd genoeg om het daar te regelen.
Let er wel op dat wanneer je van Viet Nam naar Cambodja weer naar Viet Nam wilt je een multi entry VOA koopt.
Wij vliegen 26april van Bangkok naar Hanoi. Ik lees op internet van een visa approval letter? Welke site is betrouwbaar om dit te regelen? Bijv www.vietnamvisa.com?
Mijn reisbureau in Viet Nam regelt dit altijd voor mij, maar op deze site worden er veel genoemd waar andere mensen heel tevreden over zijn.
Wanneer je voor VOA kiest, download dan wel even het formulier op de onderstaande link en vul deze thuis in ( per persoon elk 1 ). Het scheelt je al snel 15 minuten of meer op het vliegveld.
Ik heb een VOA voor Vietnam , aankomst Hanoi , omdat het weer in het noorden erg slecht is en ook de vooruitzichten denk ik er over om eerst naar Saigon te vliegen , kan dat met een VOA ?
Met VOA kun je met een internationale vlucht landen en Viet Nam binnen met VOA op de vliegvelden van Saigon, Hanoi, en Danang.
Ik durf het nu niet te zeggen voor het vliegveld van Can Tho, die is sinds kort ook een internationaal vliegvled.
Ik weet niet hoe ver ze met VOA zijn.