Na de perikelen die ik heb meegemaakt met Turkische Airlines,hou ik het voor bekeken om in de toekomst met deze maatschappij te vliegen.
De mens wordt vierkant aan hun lot overgelaten,incompetentie troef bij Turkisch Airlines.
Wat vinden jullie van de service met Turkische airlines?
Bij overstay kreeg je dan direct meteen je kamer?
Moesten jullie zoals in mijn geval 4uur wachten om daarna te horen dat er geen single room beschikbaar is?
Hierboven een paar opties,hieronder kan je eventueel je stemgedrag kwijt!!
geen problemen mee met deze maatschappij want ik vlieg er niet mee, heel simpel.
gr. Frank
Het probleem is ook comunicatie,als je iets vraagt dan zeggen ze,#ik weet het niet#
Zoals ik elders al een bericht had geplaatst,ze wisten dat er mensen gingen stranden op het vliegveld,zodoende kon men al van tervoren maatregelen nemen.
2x naar de superviser geweest van Turkishe Airlines en hij zegde dat alles in orde was,dat er een single kamer beschikbaar was voor mij!!
Toen ik terug naar beneden gind naar de hotel office van Turkishe Airlines,was er hoegenaamd nog niets geregeld(gebakken lucht)
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Turkish Airlines.
Cabine personeel is vriendelijk, het eten is lekker. Kortom hun service is goed. Ik vlieg al jaren met hun en heb tot nu toe niets te klagen. nadat ik gestrand was in Adana werd mij een 5 sterren hotel aangeboden om te overnachten en vervoer naar het hotel en alles op hun kosten, Ik hen geweigert daar ik bij aangetrouwde familie kon blijven.
Ben zeer tevreden over Turkish Airlines.
ik heb ook positieve ervaringen met Turkish Airlines.
Heb zowel business class als economy class gevlogen en beide waren prima!
Het waren maar korte vluchten van Amsterdam naar Istanbul en door naar Ankara, maar prima!
Bij businessclass mag je gebruik maken van de lounge en dat is in Istanbul en Ankara prima geregeld!
De lounge op Schiphol is enigszins ouderwets en aan vernieuwing toe, maar ook prima.
Het eten aan boord is lekker, de crew zeer vriendelijk.