Ervaring Turkish Airlines

Wie heeft er ervaring met turkish airlines van bkk naar Adam en omgekeerd en hoe was die ervaring

Geen ervaring mee… Maar ben wel ff benieuwd wat voor prijs je hebt gevonden en voor wanneer… Ik sta nu met EVA Air in optie geboekt voor begin september, mooie prijs. Maar als TK nog goedkoper is, is dat een overweging waard…

Het gaat bij mij om half juni en is 580 euri maar heb niet zulke goeie recensies gelezen

Heel simpel,niets van waarde in je koffer leggen(remember de Ipod en een slof sigaretten die ontvreemd waren in Istanbul)
Voor de rest,eten kan er mee doorgaan,service aan boord valt wel mee.
Nu je zal wellicht moeten overnachten in Istanbul(8 uur wachten voor aansluitiing naar Bangkok)
Imigratie in Istanbul,niet al te vriendelijk.

Ik heb van eind maart tot half april 5 vluchten met Turkish Airlines gedaan samen met m’n zoontje van 8. Welliswaar niet van A’dam naar Bangkok, maar ik denk dat ik wel een indruk gekregen heb van de maatschappij. Het eten was fantastisch en de beenruimte ook erg goed. De bediening was vriendelijk. Ik zou zelf zeer zeker met Turkish Airlines vliegen als ik goedkope tickets te pakken zou kunnen krijgen…

Ze sponsoren Manchester United, dus ze moeten wel goed zijn :slight_smile:

Sorry Baco, geen ervaring mee, dus kan je helaas niet helpen.

Mijn broertje is piloot en ik vraag altijd voorafgaande aan een reis die ik boek met welke airline ik van hem niet mag vliegen ivm safety.
Hij raad Turkish airlines af en ik luister dan ook braaf naar hem.

Bij deze de raad die ik kreeg, verder geen ervaringen mee. De stopovers in Istanbul zijn dan ook erg lang, misschien dat je daar dan ook wel een overnachting moet doen of id.

Succes!>>>

Hmm ik dacht dat ze sponsor van barcelona…haha
turkish airlines staat er in nl niet goed op ivm een aantal incidenten en de paar jaar geleden crash bij schiphol

wij hebben met Turkisch airlines gevlogen van amsterdam naar New Delhi en kan niets anders zeggen dan dat het keurig geregeld was. Goed eten en service.

Turkish Airlines zit in de Star Alliance en binnen zo’n alliantie wordt er streng op veiligheid gelet. Tuurlijk hebben ze een paar jaar terug een crash gehad bij Schiphol, maar helaas kan een crash bij iedere maatschappij gebeuren.