Ervaringen met Turkish Airlines

Wie heeft ervaring met Turkish airways? Graag positieve/negatieve reacties, zodat ik weet waarmee ik ga vliegen…
Greetz Fleur

Ik heb goede ervaringen met Turkisch airways. Ik heb een keer of vier met ze gevlogen (is vrij goedkoop) maar nooit problemen gehad. Maak je niet al te druk zou ik zeggen, verheug je liever op een fijne vakantie!

slds
Eveline

Ik heb inmiddels met veel verschillende maatschappijen gevlogen dus kan ik goed vergelijken. Turkisch airlines vind ik goed maatschappij. Goeie vliegtuigen, aardige personeel, goed service. Service vond ik zelf veel beter als die je krijgt bij KLM
Verder nooit problemen gehad. Zeker de beste maatschapij uit turkije. En de prijzen zijn min of meer zelfde met andere goedkopere charters. Als ik voortaan naar turkije vlieg, dan wordt het zeker Turkisch Airlines of Miray air (afgelopen zomer voor het eerst mee gevlogen, erg verbaast over de comfort en de goede service).

Hoi,

Ik vlieg 2 tot 3 keer per jaar naar Turkij met Turkish Airlines. Wat ik kan vertellen over THY is dat de maatschappij top is. Goeie service, vriendelijk personeel, de prijs valt altijd mee, erg vertrouwbaar. Je kunt met gerust hart vliegen.:slywink:

Heb er tot nu toe 1 keer mee gevlogen.

Het is de KLM van Turkije zeg maar, waarschijnlijk nog wel beter .

Goede service aan board , filmpje er bij :smile: , veel eten en drinken.
De drie uurtjes waren zo voorbij.

Ik vlieg ook zo’n 2 keer per jaar met hun, ben ook zeer tevreden, alleen het op tijd zijn is een probleem bij hun, hoop dat het deze keer gaat meevallen nu ik het 's nachts vlieg…

in ieder geval een heekl stuk beter dan onze nationale “trots” KLM >>> Daar vlieg ik nooit van mijn leven meer mee

Hai,
Ben 2 weken geleden met Turkish Airlines naar Istanbul gevlogen.
Er is niets mee mis met deze maatschappij! Vriendelijk personeel, fijne stoelen. Het eten vind ik bij verschillende maatschappijen niet lekker… maar honger maakt rauwe bonen zoet!! Maar het eten vind ik bijzaak…
Ik zou niet meer gaan vliegen met onur-air, de maatschappij die stamt uit de tijd van de Flinstones!!!

Goede reis

net terug en deze keer heen en terug geen vertraging, dus alles prima

hallo iedereen

een maand geleden heb ik gevlogen met turkisch airlines en ik kan alleen maar zeggen; top. de service was goed, de mensen waren aardig en eindelijk een goede maaltijd… al wist ik niet zeker of het vlees halal was, maar dat durfde ik niet te vragen dus voor mij geen vlees maar ach.
ik ben eigenlijk gewoon heel tevreden en ik denk dat ik in de toekomst, inshaAllah nog vaker met hen zal vliegen…

Leyla

Wij gaan voor het eerst op 16 juli 2008 met Sky Airlines.Daarvoor al meerdere keren gevlogen met Air Berlin.Condor en LTU. Air Berlin is ons vorig jaar tegengevallen maar dat had waarschijnlijk meer te maken dat het eten stukken minder is geworden.Met Condor vonden wij weinig been ruimte.Met LTU gevlogen in een Airbus 320 fijn toestel meer beenruimte

heb gevlogen met Inter
airlines.
Personeel vriendelijk en service is perfect.
Eten en drinken genoeg en gratis aan boord, maarrreee…de stoelen, zo krap.
Je moet echt 3,5 uur in een houding zitten.

Afgelopen april heb ik voor het eerst met THY gevlogen. En alles was prima geregeld.!!!

Hallo, ik heb een vraag, heeft iemand ervaring met de prijzen van vliegtickets die je in Istanbul kan kopen naar een van de Arabische landen zoals Syrie of Iran?
Ik ben benieuwd naar de prijs van de tickets en de beschikbaarheid?
allijn

moderne toestellen , en vriendelijk personeel . leuke piloot aan boord die ook wel is wat vertelde aan bord over waar we waren en als je daar keek wat je zag enz.

ik hoor nu veel mensen zeggen ik zou nooit vliegen met Turkische airlines maar ik vind dit onzin . Ieder vliegtuig kan bij wijze van neerstorten en dit gebeurd niet alleen bij Turkische airlines . Wat vinden jullie hier van ?

Is ook de grootst mogelijke onzin: bij elke airline is er een risico dat er wat gebeurt,en als je pech hebt dan is het over en uit…maar het risico in het dagelijks verkeer ter land is tig keer groter

In Azie(Indonesie,Vietnam,Cambodja) vlieg ik soms met vliegtuigen die oud en nauwelijks nog luchtwaardig zijn,maar zonder het idee van tjee dat kan nooit goed gaan>> ik ben nog steeds overal gekomen…

ben ik helemaal met je eens . overal kan wat gebeuren maar zo zie je hoe kortzichtig mensen kunnen zijn .

Op zich prima maatschappij, vriendelijk personeel, voldoende te eten en drinken. Werden slecht geinformeerd over de vertragingen op de heen-en terugreis van en naar Delhi. Vanaf Istanbul een vreselijke reis gehad, heel erg weinig ruimte, totaal geen beenruimte en daar zat ik dan tussen twee stevige mensen…helemaal ingeklemd.

Up!

En lange afstanden? De prijs naar Bangkok valt namelijk reuze mee!

Hoe is die A340? Zie meerdere malen op internet dat de pitch 1 á 2 inch (positief!) scheelt!

En nog een vraagje, overstappen. Mag je van het vliegveld af? Er zijn namelijk ook tussenstoppen van 8 uur! Lijkt me leuk en prettig om Istanbul in te gaan. Is het “centrum” ver van de luchthaven af?

Over de vlucht en het boordpersoneel heb ik geen klachten. Netjes geregeld, lekker eten. Goede vlucht. Het grondpersoneel laat daarentegen, in mijn ogen, heel wat steken vallen. Ik vind het bijzonder onprofessioneel als je in de een tijd van crisis de reiziger (klant!) verwijt dat het ‘zijn eigen schuld is’ als je vlucht is omgeboekt naar Rome en maar moet zien hoe je thuis komt. Het een en ander was het gevolg van de aswolk. Maar dan nog !