Goede service met Turkisch airlines

Ben gisteren aangekomen in Istanboel,4uur heb ik gewacht voor een hotelkamer4 uur hebben ze met mijn kloten gespeeld,er waren geen single rooms beschikbaar,dus moest ik mijn kamer delen met een moslim man.andere mensen hebben ze een hotel gegevn 2 uur rijden van Istanboel.
Dit is de eerste en laatste keer dat ik nog met deze stront maatschappij heb gevlogen.
Goede service met Turkishe airlines???men gat!!! ben echt pissig!!!

Het zou iets genuanceerder mogen George…

Wat is er gebeurt dat je die uren doormoest brengen op Istanbul?? en ergens staat me bij dat je dat al wist toch??

Maar vertel eerst wat er is gebeurt, en waarom je hiervan Turkisch Airlines(echt vergelijkbaar met onze KLM) hiervan de schuld geeft…

vermits ik hier met een kapotte pc kan jew beter die vraag stellen aan Dave Numan!!die is van alles op de hoogte!!
tijdens het 8 uur wachten in Istanboel is me een hotelkamer beloofd om te overnachten ,ze Turkische Airlines hebben me gewoon in de kou laten staan!!zelf drinken of een stukje eten heb ik niet gekregen(DAAR HAD IK RECHT OP)Er is niemand van de hoteloffice die me voort helpte!!
Echt ik ben pissig!!ook is mijn koffer beschadigd en 1 slof sigaretten die ik had gekocht was ontvreemd!!voor andere info Dave Numan is daar veel beter voor geplaatst!

Georges heeft ca. 3 weken voor vertrek een schemawijziging gekregen van Turkish Airlines. Hierdoor moest hij een nacht in Istanbul blijven en zou pas de volgende ochtend doorvliegen naar Bangkok.
Turkish Airlines had voor vertrek reeds toegezegd dat passagier een 1-persoonskamer zou krijgen incl. de transfers.

Eenmaal aangekomen op de luchthaven in Istanbul is Georges naar de servicedesk van Turkish Airlines gegaan, waar hem meegedeeld werd dat er geen 1-pk meer voorhanden waren. De enige mogelijkheid was om een kamer te delen met een onbekende medepassagier.
Dit wilde hij niet, wat ik heel goed kan begrijpen.

Georges heeft dus de nacht op de luchthaven doorgebracht en Turkish Airlines wilde/kon niks meer voor hem doen. Hij heeft ook geen voucher gekregen om iets te eten en drinken te halen wat m.i. een kleine moeite was geweest.

Daarnaast is dus zijn koffer beschadigd en zijn zijn sigaretten uit de koffer gestolen.

Heb Turkish Airlines reeds een e-mail gestuurd. Hoop op een (positief) antwoord, maar dat is afwachten… Turkish Airlines is communicatief niet zo sterk…(reageren ook slecht op e-mails).

Begrijpelijk dat je hier van baalt! :frowning: Zou ik ook doen…

Kijk dan snap ik ook meer, maar om ‘out of the blue’ zoiets neer te knallen, dat vond ik niet kunnen!!!

Ik snap ook dat hij hier behoorlijk pissed over is, en hoop zeker dat hij eruit gaat en kan halen wat erin zit(en dat het niet het verloop van zn vakantie gaat beinvloeden!!!)

Ik moest tegen de klok een bericht neer pennen,want er waren moeilijkheden met het internet.
Zodra ik hier een posting had gedaan viel ik uit de ether!dus alles moest snel gaan.
Ik verwijt Turkische airlines van incompententie!!als je iets vraagt dan weten ze het niet.
Ze,wisten van de lijst dat ze hebben gekregen dat er vele mensen zijn gestrand op het vliegveld,daarvoor konden ze al stappen hebben ondernomen om de mensen een hotelkamer aan de hand tedoen!!
Maar de mensen 4uur laten wachten en zeggen dat er geen single rooms beschikbaar zijn en dat je maar uwe plan moet trekken ,dat doet meN niet met een #NORMALE AIRLINE#!!
Dat gebeurd alleen maar met Turkische Airlines!!

Ben benieuwd hoe het is afgelopen George!

Hopelijk zit je nu lekker in het zonnige thailand!

Tsja,momenteel ben ik in het noorden van Th!!zal er niet teveel overzeggen want dit is hier het Turkijeforum!!men kan me dit misschien nog kwalijk nemen??
In iedergeval de perikelen die ik heb gehad met Turkische Airlines dat krijgt nog een staartje,dat laat ik niet zo,zeker weten!!
groetjes uit het zonnige Noorden van Th!!

Luister George, of je het hier of ergens anders neerzet: je kent de regels: Houd het bij jezelf, gooi geen ‘laster’ op en vertel feiten geen gevoelens…

Ik kan je ook veel vertellen, ook dingen uit Thailand… maar dat voegt niets toe.
Het zijn de excessen die hoog komen, terwijl de prachtige dingen vaak niet verteld worden…

PLUS… (en dat zal je niet onbekend voorkomen) des te bozer wij worden des te minder er vaak kan…(tenslotte zegt de Thai niet voor niets: boosheid is je gezicht verliezen…)
Doe wat je doen moet om je gelijk te halen, maar houd het bij het menselijke, niet het gevoel.
En dan zul je zien dat je veel meer gaat bereiken…

Geniet van Thailand, en bouw je rust weer terug!

Ik vertel alleen maar waarheden.Men wordt slecht geinformeerd in de luchthaven van Istanboel!!Me dunkt dat ik het nog fatsoenlijk heb gehouden.
Moest dit het zelfde geweest zijn naar het land waar ik me momenteel bevindt dan had ik dit ook aan de kaak gesteld!!
Snap eerlijk gezegd niet waarom je in de aanval gaat(dat is voor niets nodig)
In iedergeval laat ik het hierbij op het Turkijeforum.voordat er verkeerde dingen worden gezegd.
Met beleefde groeten:Georgessiam.

Was geen aanval, jammer dat je het zo opvat, hopelijk komt het wel verder goed.
En als je iets wilt schrijven vooral doen… dat is wat ik bedoelde.