Wij hebben inmiddels onze vakantie geannuleerd. We hadden geen zin in kinderziektes als het hotel wel open zou zijn. Dan zou het zo op het laatste moment zijn, dat ze vast nog wel bezig zouden zijn om dingen af te maken. Dat is voor mij geen vakantie, dus geen optie. We zouden evt. Vikingen Quality kunnen krijgen, maar ik zag in de recensies staan dat er harde discomuziek is tot laat in de nacht en daar hebben we ook geen zin in in onze vakantie. Dus maar geannuleerd. Rest ons niets anders dan af te wachten op nog een leuke last minute tegen die tijd. Jammer, maar er zijn ergere dingen in de wereld… Volgend jaar beter!
Oh wat jammer,want nu ben je ook je vroegboek korting kwijt, wij hebben echt wel een goed alternatief gekregen, Heb even gekeken en is ruim 800 euro duurder dan Infinity!! Ben blij dat ik niet geannuleerd heb.
hoihoi. wanneer zou je naar vikingen infinity gaan dan? ik heb namelijk ook bij corendon geboekt, weliswaar corendon nederland( via TJINGO) maar ik kan nog steeds niet omboeken en gebruik maken van mijn vroegboek korting. Als ik nu omboek naar een gelijkwaardig hotel ben ik heel veel meer kwijt.
Ik zou op 1 augustus gaan maar heb absoluut geen vertrouwen meer.
Ja, dat klopt. Dat zeggen ze nog steeds, terwijl andere touroperators de reizen niet meer verkopen. Ik heb deze zelf gebelt en ze vertelde mij dat ik dit hotel pas vanaf oktober kan boeken omdat het niet open gaat.
En stel…dat het wel open gaat op 1 augustus dan heb je zeker te maken met allerlei kinderziektes zoals we het noemen. Een zwembad wat net niet af is, beplanting zo hoog als een grasspriet( kan ik nog wel mee leven bij een nieuw hotel ) , personeel dat nog opgeleid moet worden. En daar heb ik eerlijk gezegt geen 3400 euro voor over. Ik zou het dus wel waarderen als corendon zijn klanten de keuze laat om over te boeken nu er nog genoeg keuze en dan met vroegboekkorting. Ik zal nu moeten afwachten en dan misschien ergens in juli te horen krijgen dat het niet gaat lukken. En dan ? Dan is er misschien niets meer vrij. Heel handig. En typisch toch dat corendon belgie wel laat overboeken ?? !!!
Ik wil even aangeven dat het niet altijd negatief is als een hotel net open is.
Ik heb hele goede ervaringen met het Kumkoy Beach Resort waar wij een aantal jaren geleden 3 dagen na de opening aankwamen. Het personeel was goed opgeleid, had al ervaring opgedaan in een ander hotel. Er was niets om je druk over te maken. Misschien alleen de kleine aanplanting en de bladeren van de palmbomen die nog opgebonden waren.
Ik kan niet garanderen dat dit altijd zo is natuurlijk, maar toen hadden wij het daar reuze naar ons zin!
Ik zelf denk dat het helemaal niet af gaat zijn op 1 aug. want naar aanleiding van de foto’s op internet is het gebouw nog helemaal niet klaar(in Turkije is een bouwstop van 1 mei tot eind okt.)dus hoe willen ze dat gaan doen dan !!?? en waarom mochten wij niet 3 dagen in een ander hotel en dan op 1 aug.naar Infinity?? Ik snap jou wel,denk dat ik het ook niet prettig zou vinden op de dag dat het open gaat aankomen!! hoop dat je snel wat hoort van Corendon.
Wij hadden ook geboekt met Corendon en ons contacteerde ze wel al.
Het alternatief was Vikingen Quality, maar we hebben zelf een ander hotel gevraagd voor dezelfde prijs.
Ben zojuist terug van een verblijf van één week in hotel royal vikingen in konakli juist voorbij het hotel vikingen infinity. Hotel is nog niet af maar bij het royal vikingen blijft men erbij dat infinity opengaat op 1 augustus. Men zou er volgens hen met 500 mensen 24/24 uur aan het werk zijn. Hoop ook dat het tijdig afgeraakt want hebben ook geboekt in infinity voor 13 september.
Wait and see
Vanavond (maandag 25 juni) is er bij het programma “Groeten van Max” een onderwerp gewijd aan dit hotel. Ze zijn bij de manager op bezoek geweest en die garandeert dat het hotel op 1 augustus klaar is en dat anders de mensen een ander (gelijkwaardig) hotel krijgen zonder bijbetalen. De man in de studio kon uiteindelijk via Corendon een ander hotel boeken, zonder bij te betalen of zijn vroegboekkorting kwijt te zijn. Waarschijnlijk kun je het programma terug kijken op de site van Omroep Max.
Ik hoop voor degene die gaan, dat het ook écht af is! Alvast een prettige vakantie!!
ik heb deze uitzending inderdaad gezien, de dag erop bericht gekregen dat ik mag overboeken. Maar dan wel naar een hotel dat corendon uitzoek en wat ik dus helemaal niet leuk vind.
.een andere optie is er dus niet. Ik mag naar vikingen quality wat het gewoonweg niet haalt bij het hotel wat ik geboekt heb. Dit was een bericht van tjingo…zij hebben dit in opdracht van corendon naar mij gestuurd. Ik heb toen zelf maar eens een beetje dringen telefoongesprek gehad met iemand van corendon zelf …
Uitendelijk zei deze mijnheer dat ik zelf op de site van corendon kon gaan zoeken voor een alternatief…dit moet ik doorgeven aan tjingo …daar heb ik immers mijn corendon-reis geboekt en dan gaat corendon kijken of ze mijn wens kunnen inwilligen.
Dus …ik moet weer afwachten en hopen op een goede afloop.
Maar ok, ik ga het proberen. Laten we hopen dat corendon niet uit is een een mega explosie van negatieve reclame…!
Inmiddels heb ik vele mailtjes gestuurd en telefoontjes gepleegd.
Ik mag overboeken …maar ik ben mijn vroegboek korting kwijt en moet annuleringskosten betalen ! Het word steeds gekker bij Corendon.
Vinden ze het daar nu echt zo gek dat wij er geen vertrouwen meer in hebben ? Ik ga met mijn gezin op vakantie en wil mijn kinderen graag gerust stellen dat het goed komt en dat we een leuk ander hotel hebben. Maar nu moet ik annuleringskosten betalen terwijl men al geen rekening houd met mijn vroegboek korting??
Ik hoop snel wat mensen te spreken …via deze site die ook op 1 augustus weg gaan en via tjingo of corendon geboekt hebben.
Wat vinden jullie hier nu van ?? :mad:
gewoon niet mee accoord gaan ze moeten het zelfde hotel aanbieden waar voor je geboekt heb zonder bij betaling
heb je een rechtsbijstand verzekering schakel die anders in ik weet zeker dat erdan garen op de klos komt
je ziet wel bij programma Max kon het ook in eens en mijnheer Kok geloof ik had nog wel geboekt voor de 23 augustus
volgens de anvr voorwaarden hoeven ze nog helemaal niets. Pas als ze te horen krijgen dat het niet op tijd af is moeten ze overboeken zonder kosten naar een vergelijkbaar hotel of beter. Eerder zijn ze officieel niets verplicht. Maar als ze menselijk zijn doen ze dat wel.
Inmiddels heb ik wel een voorstel gekregen van een ander resort waarbij de reis langer is en mijn vluchttijden veel beter zijn. Normaal zou dit met de annuleringskosten waar ik wettelijk gezien nu eenmaal aan vast zit mij 1200 euro annulering gaan kosten en de prijs van het resort is 300 euro duurder…dus 1500 euro zeker bijbetalen…gelukkig is het voorstel maar 350 euro meer…en een langere vakantie.
Uiteraard zou ik liever niets bij betalen maar je zit gewoon met de wet over annuleren…ik annuleer nu zelf en dat kost geld. Of ik moet het risico nemen dat ik tijdens de vlucht hoor dat het niet door gaat en word je zomaar ergens ingestopt. Dat wil ik mn kinderen niet aan doen en neem ik het zekere voor het onzekere. De stress is er voor ons nu af en we kunnen beginnen met vakantie voorpret. Hopelijk hoor ik morgen of het inmiddels niet al is volgeboekt…ik juich pas als het definitief is !!
Beste,
Wij hadden in januari geboekt met nog 2 koppels, in totaal met 10 personen.
vertrek op 23-08, corendon vandaag opnieuw gebeld maar ze blijven steeds zeggen dat het hotel op 01-08 opengaat.
iemand vertelde mij dat een bouwkraan is omgevallen, weet er iemand van??
Onze droomvakantie word zo als dit blijft duren een stresvakantie.
Ze willen nog steeds niet omboeken zelfs na herhaaldelijk aandringen
Beste,
Ondertussen hebben we akkoord kunnen krijgen met corendon, we konden kiezen uit 6 door hun voorgestelde hotels, we hebben dan maar voor utopia world gekozen, is iemand van jullie hier al geweest?