vikingen infinity resort & spa

Weer er al iemand iets meer over dit nieuw hotel die in het voorjaar open zal gaan.

:dag:Helaas kan ik niks op het net vinden of er al vorderingen zijn met de bouw van het hotel? Weet misschien iemand al iets:dag:

[quote=“msmity, post:2, topic:105348”]

:dag:Helaas kan ik niks op het net vinden of er al vorderingen zijn met de bouw van het hotel? Weet misschien iemand al iets:dag:[/QUOTE

Vikingen Infinity gaat niet tijdig klaar zijn, erger nog , volgens Duitse fora zijn ze nog niet eens gestart met de ruwbouw ! Bij Neckermann Belgie is de opening uitgesteld naar 1/08/2012, In Duitsland al naar 1/09 en sommigen zeggen dat het zelfs pas volgend jaar zou opengaan.
Er is immers een bouwstop in Turkije van half mei tot half oktober, d.w.z. dat ze op 3 maanden tijd en de ruwbouw en de zwembaden moeten klaar hebben, dit lijkt me echt onmogelijk…
Wou dit hotel ook boeken voor begin juli, heb het gelukkig niet gedaan !

P.S. De brug over de drukke baan naar de zee zou al wel klaar zijn :o

hierbij een paar foto’s

Wat een berichten allemaal, zou eens graag weten wat er nu allemaal van waar is. Als het hotel niet opent dit jaar of later moet dit nu toch al geweten zijn en aan de reisbureaus worden gemeld. Inderdaad in de zomer is er een bouwstop in Turkije dus men moet nu toch stilaan gaan weten wat het zal gaan worden.:tear:

Bedankt voor de reactie’s we weten idd niet wat er van aan is.
Wij hebben geboekt voor augustus via neckerman nl.
Hoppelijk worden we vlug op de hoogte gehouden over het al dan niet open gaan van het hotel zodat we kunnen uitkijken naar een ander.
Wij doen reeds een 5 tal jaar nieuwe hotels aan en altijd waren ze klaar of zogoed als nooit waren er echte problemen nu vrees ik ervoor?

Mvg Dreske

Ik wordt van bovenstaande berichten ook niet echt vrolijk.
Heb in December al geboekt voor Juli 08 met super vroegboekkortingen.Deze kortingen zullen op dit moment niet meer gelden als ik over moet boeken.Heel erg vervelend.

Ik ben afgelopen week gebeld door mijn reisburo met de mededeling dat het hotel waarschijnlijk niet de beoogde openingsdatum van 1 juni gaat halen, zij gaan aankomende week zelf ter plekke kijken wat er allemaal van deze geruchten waar is, na aankomende week weet ik ook waar ik aan toe ben. ik heb dit hotel ook geboekt voor eind juli.

2 likes

Ik heb geboekt voor 19 augustus, reisburo {oad} wist nog van niets. Kan je zeggen wel reisburo jij heb Marsmans? Bij boeking werd wel al gezegd dat de openingsdatum van 1 juni naar 1 juli was verschoven.

Ik heb geboekt bij Ado travel zij hebben nog niet laten weten wanneer het dan wel open zou gaan, ik heb gehoord dat Corendon hun klanten al heeft laten weten dat het hotel op 1 augustus open gaat.

1 like

Laten we het hopen wij gaan begin aug.:dag:

Ik help het hopen msmity. Want ik heb er toch wel erg veel zin in!!!.

1 like

Ik heb vorige week het reisbureau gebeld,hebben contact opgenomen met OAD
en OAD zegt dat het in april klaar is ???
Wij hebben ook geboekt voor eind juli

Laat u vooral niets wijsmaken ! Heb net foto’s gezien, genomen op 24/02 op het Duitse forum, ze zijn aan de bouw begonnen ja, maar het gelijkvloers staat er nog niet eens …
April klaar ? Ja, april 2013 waarschijnlijk

Hierbij de link
ps je moet je wel registreren, anders krijg je foto’s niet te zien

staan op post 382

Na weken lange mail naar SUNWEB REIZEN heb ik op 2-3-2012 onderstaand antwoord gekregen over de openingsdatum van Vikingen Infinity.

Geachte heer, mevrouw,

In uw e-mail geeft u aan niet tevreden te zijn met de oplossing. Graag geef ik hier mijn reactie op.

Ik heb u geprobeerd te bellen. Helaas kreeg ik op beide telefoonnummers geen gehoor. U heeft op dit moment een reis geboekt naar Vikingen Infinity Resort & Spa met vertrek op 08 juli 2012. De eigenaar heeft aangegeven dat het hotel op 01 juli 2012 geopend is. Uiteraard begrijp ik dat door de berichten die op internet staan hierover twijfel ontstaat.

Zoals mijn collega heeft aangegeven is het tot zes weken voor vertrek mogelijk uw reis om te boeken naar een andere accommodatie en of bestemming. Als u een reis omboekt worden altijd de actuele prijzen berekend.

Ik heb mijn reis bewust in December geboekt met alle vroegboekkortingen.
De prijzen zijn nu honderden euro’s duurder waar wij geen budget voor hebben.SUNWEB REIZEN is niet genegen het prijsverschil te vergoeden of een ander financiel aanbod te doen.
Ik ben bang dat SUNWEB REIZEN ons onze vakantie 2012 afneemt,dit vind ik (Ik zal het netjes omschrijven)een schande.
Kan dit nu zomaar?

@zomaro

Zoals gezegd wou ik dit hotel ook boeken in juli, maar na het zien van de foto’s in januari wist ik dat dit niet goed zou komen !
Zolang de touroperators geen definitieve datum van uitstel bekomen van de hoteleigenaar zelf, zijn ze contractueel verplicht zich aan die vooropgestelde datum te houden. Nu blijkt er -eindelijk -schot in de zaak te komen in Duitsland, onder druk van de klanten die het hotel ook al geboekt hebben, het opduiken van foto’s die nog totaal niets voorstellen, het niet beantwoorden van mails en de zeer slechte communicatie…
Maar 1 ding staat vast : het hotel gaat niet open op 1/07/2012…

Er zijn dus wel degelijk touroperators die al omboeken, maar het alternatief is meestal maar pover ( in dit geval een ander hotel van de vikingen keten) Dit was zo ook vorig jaar met de Sherwood dreams (zie elders in dit forum) en de Granada luxury die ook niet op tijdig klaar waren.

Volg alles verder op het travelamigos.de forum en ik zou persoonlijk Sunweb onder druk blijven zetten en vooral NIET opgeven ! Al moest ik elke dag opnieuw bellen en mailen, want dit kan echt niet !!! Veel succes

Goedemorgen lotgenoten,

Wij hebben in december 2011 geboekt voor vertrek 07-08-2012 voor 15 dagen naar Vikingen Infinity te Alanya met 2 volwassenen en 3 kinderen van resp. 12, 13 en 16 jaar. Het was een openingsaanbieding (we moeten € 3.900,-- betalen), omdat ze dit resort (wat in juni 2012 open zou gaan) vanaf het begin vol wilden hebben. Ik heb toen gevraagd wat er zou gebeuren als het resort NIET klaar zou zijn. Ons is toen beloofd dat dit resort klaar zou zijn, maar mocht dit niet het geval zijn dan krijgen we een luxer alternatief (meer sterren) aangeboden. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan doen, want met 5 personen op het laatste moment nog een alternatief zoeken zal best lastig zijn. Wij boeken niet voor niets al in december het jaar ervoor!!! Toen ik bovenstaande las op het forum, ben ik gelijk naar het reisburo gaan mailen. Onderstaand hun reactie. Ik ben benieuwd hoe het af zal lopen en hou me graag aanbevolen voor reacties van anderen!

Groeten Renate Blauw

Beste mevrouw Blauw,

Bedankt voor uw e-mail. Deze berichten hebben wij ook vernomen. De opening is inderdaad uitgesteld.

Op dit moment is de datum hiervan nog niet bekend. Alltours heeft vorige week bericht gekregen van het hotel dat de opening op 1 juli zal plaats vinden.

De reisorganisaties (en wij natuurlijk) houden dit dagelijks in de gaten. Indien het voor u niet mogelijk is om naar Vikingen Infinity te reizen nemen wij direct contact met u op met een alternatief. Ik begrijp volkomen dat het vervelend is om nog even te moeten wachten, echter wil u toch verzoeken dit te doen.

Indien wij namelijk nu al naar een alternatief gaan zoeken wordt dit niet vergoed door de reisorganisatie.

Met vriendelijke groet,

Nienke Schepers

Reisadviseur

Almeloseweg 6

7651 NG TUBBERGEN

Wij hebben geboekt voor 1 juli 2012 en bij Corendon blijft men bij deze openingsdatum. We geven de moed niet op, maar wachten af :confused:

http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuws/article/detail/1377626/2012/01/12/Chinezen-bouwen-hotel-van-30-verdiepingen-in-360-uur.dhtml

Turken zijn geen :chin: natuurlijk!

Ik ben afgelopen maandag gebeld door Adotravel, zij zijn afgelopen week ter plekke pols hoogte gaan nemen en zij vertelde mij dat het hotel eind juni open gaat, wij hebben geboekt voor eind juli dus afwachten maar.

1 like

Marsman, bedankt dat je dit zo snel met ons wil delen. Wij boekte voor in augustus, dus we blijven hopen.