Vietnamese Reisagent?

Beste leden,

Wij plannen een reis naar Vietnam (en eventueel Cambodja) in februari/maart 2017. We hebben een aardig beeld van wat we willen. Nu was het voornemen deze reis te boeken via Buffalo Tours. Maar… deze is in 3 jaar tijd zo belachelijk duur geworden dat we daar maar van af gaan zien. Heeft iemand tips over een andere betrouwbare lokale organisatie? Of tips over hoe we een en ander zouden kunnen boeken zonder de Nederlandse organisaties te spekken? We horen het graag. Zo’n zin in!!!
Thanks.

Groet,
Monique

Hallo monique,

Ik weet dat BT , altijd begint met hun aanbod en dus de duurdere hotels: dit doen alle bureaus!!!
Maar dit is een offerte, en je moet het zien als een idee.

Met andere hotel keuze kan je al veel besparen op die offerte.

Ook gaat BT uit van prive trips, wil je dat niet ( bij andere bureaus is dit standaard in de prijs en betaal je ook vaak extra voor prive trips ).
Dus daar is ook eventueel te besparen op de prijs.

Ben je 3 jaar geleden ook in Viet Nam geweest omdat je vond dat de prijzen gestegen zijn bij BT?
Dit geld overigens bij alle bedrijven.

Denk dat je met wat andere hotel keuzes, misschien aansluiten bij een groep trip enz. de prijs van BT echt wel concurrerend is .
Zeker voor wat betreft comfort van de hotels.

Dit is echt bespreekbaar.

Gr.
Ton.

Hoi Ton,

Dank voor je reactie. Ik had nog even niet gereageerd omdat we nog een afspraak hadden met Buffalo. Nou ja, inmiddels sla ik steil achterover van hun prijzen. Ik betaal daar voor een vergelijkbare reis als hier (zelfde hotels, prive tour etc) ongeveer €2500 exclusief vlucht. Hier geboekt betaal ik om en nabij de € 2300-2400 inclusief vlucht. Dat vind ik nogal een verschil. En eerlijk gezegd begrijp ik dat niet helemaal. Onze intentie was lokaal boeken. Dan komt het geld terecht op de plek waar het volgens ons thuis hoort, maar op deze manier is de lol er snel van af. Wellicht alles los ter plekke boeken of toch een ander bureau zoeken?

Hallo Monique,

Dat vind ik ook wel een groot verschil.
Maar zonder echt de details te weten, kan ik niet reageren.

Misschien wel hetzelfde hotel maar andere kamers ( deluxe vs superior, meer prive excursies, met prive gids, ander menu bij lunchens , luxere auto, enz )
Bufallo geeft prijzen in Dollars, misschien daarom wat verwarring?.

Mogen we weten welke trip je in gedachten hebt bij het nederlandse bureau wat dit aanbied voor dat bedrag?

Gr.
Ton.

Hallo Ton, zoals inmiddels naar je aangegeven zijn onze opties duurder, ja reken ik met dollars ennee zijn alle prive tours gelijk of minderwaardig bij Buffalo. Fijn dat je meedenkt. Wij gaan de reis overdenken. Mocht het nodig zijn dan post ik hier opnieuw:)

Fijne dag!

Grtz,
Monique