goed (lokaal) reisburo ?

Hoi,

Wij zijn aan het overwegen om voorjaar 2015 naar Vietnam te gaan.
Bij eerdere reizen (niet naar Vietnam) hebben we positieve ervaringen opgedaan met lokale reisburo’s.
Heeft er iemand suggesties voor een betrouwbaar (en bij voorkeur betaalbaar :wink: ) buro.
De laaste paar pagina’s en search leverden niet echt iets op.

Alvast bedankt! Frans

Hallo Frans,

Leuk dat je Viet Nam aan het overwegen bent.

Jammer dat je geen reisbureau hebt gevonden in ons reiscafé.

Ik reis al jaren met Bufallo Tours en deze zijn inderdaad wat duurder dan een gemiddeld bureau.
Maar je kan bij hen en ook bij andere natuurlijk ook gewoon volgens elk budget je reis samen stellen.
Bij een goedkoop bureau een wat duurdere reis en bij een duurder bureau een goedkopere reis.

Dus dat hoeft geen belemmering te zijn, gewoon even aangeven en dan, na een offerte, wat wijzigen in excursies en hotelkeuze, transport wijze ed.
Zo kan je toch reizen in je budget.

gr.
Ton.

Hoi Ton,

Bufallo tours? of Buffalo tours? Ik vond niets met Bufallo maar wel dit: http://www.buffalotours.com/

Ik heb inmiddels ook contact met Friends Travel Vietnam. http://www.friendstravelvietnam.com/
Is een redelijk jong buro. Eigenaar is NL en komt origineel bij mij uit de buurt (ik heb zijn naam van een gezamelijke kennis).

Issue is overigens niet zozeer prijs, maar vooral betrouwbaarheid en kwaliteit.
Het is vrij vervelend om bij aankomst te ontdekken dat het reisburo alleen maar op internet bestaat en er geen reis is (ik weet het: de kans daarop is niet super groot) of dat achteraf blijkt dat er veel mooiere reizen mogelijk waren dan degene die het reisburo je voorgeschoteld heeft.

Voor dat laatste zal ik zeker mijn plannen hier nog posten.

Eerst maar eens kijken wat we globaal willen doen en wanneer de beste tijd is.

Groetjes, Frans

Hallo Frans,

Misschien had ik je vraag verkeerd begrepen, sorry daarvoor.
Ik had gedacht dat je BT wel was tegen gekomen op onze site.

Maar Bufallo tours ( BT ) is een zeer betrouwbaar bureau waar ik al voor de 14e keer geboekt heb voor onze volgende trip naar Viet Nam in 2014/15 .
Hebben vele prijzen gewonnen coor beste reisbureau voor Viet Nam, beste gids,beste service enz.
Is ook een partner voor Fox reizen in Viet Nam.

Ik vond deze alinea wel opvallend.

Issue is overigens niet zozeer prijs, maar vooral betrouwbaarheid en kwaliteit.
Het is vrij vervelend om bij aankomst te ontdekken dat het reisburo alleen maar op internet bestaat en er geen reis is (ik weet het: de kans daarop is niet super groot) of dat achteraf blijkt dat er veel mooiere reizen mogelijk waren dan degene die het reisburo je voorgeschoteld heeft.

Viet Nam is zo groot dat je echt niet alles in 1 reis kan bezoeken en je altijd keuzes zal moeten maken.

Daarom ben ik ook blij dat je onze site bezoekt en mensen , die er geweest zijn, je misschien met die keuzes kunnen helpen.
Ik weet zeker dat je, op je eventuele Viet Nam reis, verhalen zult horen van andere mensen aldaar, die een prachtige lokatie hebben bezocht die je niet in je reisplan had.
Maar dit geld natuurlijk ook omgekeerd voor die andere reizigers.

Het belangrijkste is dat je weet wat je wilt zien, en dan komen er vanzelf tientallen opties, dan keuzes maken en dan daar achter staan en van je reis genieten voor welke je hebt gekozen.

Ik ga nu voor de 14e keer, en zie dit jaar ook weer lokaties waar ik nog nooit ben geweest.
Dit blijft voor mij een reden om steeds terug te gaan naar Viet Nam.

Ik hoop van harte dat je je plannen op onze site wilt posten en je ideeën wilt delen zodat we je dan wat te kunnen helpen met een eventuele keuze?

Gr.
Ton.