hoi,
Wij gaan van de zomer 3 weken met onze kinderen van 13 en 14 jaar naar Vietnam. Ik ben nu bezig met een Halong Bay tour (2 dagen, 1 nacht) maar vind het lastig om een betrouwbaar reisbureau te vinden. Hebben jullie tips?
groeten,
Lies
hoi,
Wij gaan van de zomer 3 weken met onze kinderen van 13 en 14 jaar naar Vietnam. Ik ben nu bezig met een Halong Bay tour (2 dagen, 1 nacht) maar vind het lastig om een betrouwbaar reisbureau te vinden. Hebben jullie tips?
groeten,
Lies
Hallo Lies,
Ik begrijp je vraag, want is toch wel een dure trip, relatief, tov. van het budget.
Zelf reis ik al jaren met Bufallo Tours en tot volle tevredenheid.
Is helemaal betrouwbaar en de partner van Fox in Viet Nam.
Advies is vooraf wel om even uit te zoeken ( in deze volgorde ) welke route je wilt, welke trips, veel of minder kajakken / zwemmen bijv., comfort.
Weet je dat, dan zoeken naar een boot, en welk comfort, hoeveel mede passagiers je wilt, eten enz.
Ben daaruit, dan kan je offertes aanvragen naar jouw wensen.
Zijn deze niet helemaal te vervullen, dan kan je concessies doen in 1 van bovengenoemde zaken.
Voor mij dus
Bufallo Tours
Contact
Ms. Dao
Dao Nguyen Le Quynh <dao.nguyen@buffalotours.com>
Ms. Nhi
Yen Nhi @ BuffaloTours <nhi.ho@buffalotours.com>
Gr.
Ton.
dank je wel Ton voor de tips. Ik zal eens op hun site kijken.
gr. Lies
In ieder geval niet zoals wij ooit hebben gedaan, op de bonnefooi naar de “haven” gaan en daar bij zo’n bureautje binnenlopen.
Wilden een boottocht zonder al te veel hiken, niet naar de grotten, apeneiland met een hut op de boot.
Dat was precies de boot die over een half uur vertrok; veel kilometers op het water en naar veel eilanden.
Wat kregen we; een overvolle boot, geen plek voor iedereen om te slapen, onvoldoende eten, grotten, apen en hiken.
1 grote deceptie terwijl de omgeving prachtig is!
Groet Esther
Ik heb via booking.com geboekt
Hallo Esther,
Ben heel benieuwd naar de boot en de trips.
zou je die willen delen aub?
gr.
Ton.
Ik ga met majestic halong cruise.Op de site kun je zien wat de activiteiten zijn.
Mag ik vragen hoeveel je daar betaalt voor een tour (en voor welke)? Kan geen prijzen vinden op hun site en ze hebben ook nog niet gereageerd op mijn requests.