heeft er iemand ervaring met www.vietnamawesometravel.com voor het boeken van korte/langere trips of dagtours?
Wij zouden nl graag alles wat op voorhand boeken, toch zeker de transfers enzo tussen de steden en als het kan ook de excursies die we willen doen.
Of als er andere tourbureau’s zijn waar jullie ervaring mee hebben, alle tips welkom!!
Ervaring niet. Maar even een voorgestelde tour gelezen en die is mooi. Lijkt me prijs/aangeboden trip wel sjiek/mooi.
Verder raad ik je aan lees eens deze website: http://www.thesinhtourist.vn/
Hier vind je vergelijkbare dingen. (Zelf niet gedaan, abe veel positief over gehoord.) Wel even naar Cu Chi tunnels.
Er zijn veel concurrenten. Dus iets vinden zal je.
Dit wel als je eenmaal geland bent in Vietnam.
Hoe kom het dat je het hier al wil boeken?
Al ticket geboekt? Zou anders beter hier even een tour boeken bv. joker of… dat lijkt me veel betrouwbaarder en je bent praktisch zeker dat de kwaliteit inorde is.:zon02:
Ik heb geen ervaring met het door jouw genoemde bureau.
Wel ervaring met Bufallo tours.
Wij hebben dit bureau al meer dan 10 keer onze reis naar Vietnam laten verzorgen en nog nooit enig probleem met hen gehad. Alles wat is het schema stond werd op voortreffelijke uitgevoerd.
Je kan een reisschema voorleggen en je hotel voorwaarde ( aantal sterren en comfort ) en zijn komen dan met suggesties en de bijbehorende prijzen en excursies.
Dit bureau is de partner van de ANWB ( fox ) in Vietnam; alle fox reizen worden door hen uitgevoerd.
ik heb eens gekeken naar de site van Thesinhtourist, maar zou het kunnen dat hun site meer niet dan wel werkt? Er komt telkens een mededeling dat er fouten op de pagina zitten.
Ze zijn wel precies heel erg goedkoop, of komen er nog extra kosten bij?
Ik heb ook gekeken op de site van sinh tourist, en inderdaad ze zijn echt goedkoop.
ik kon niet echts iets vinden van extra kosten m.u.v. dat alle tours vertrekken van hun kantoor.
Dus vervoer naar dat kantoor moet je wel regelen.
Heb even zitten vergelijken met hun trip naar de Mekong Delta.
Uit ervaring weet ik dat een goedkoop hotel in Can Tho ( bijv 2 sterren minh kieu ) al $40 per nacht is. En persoonlijk vond ik dit een redelijke lokatie voor 1 nacht en dan snel vergeten. Ik weet niet wat je comfort eisen zijn maar voor, de reis die had gezien (3 dagen Mekong met 2 overnachtingen voor $47) zou ik geen echt luxe verwachten.
Om op Can Tho te blijven zou ik gewoon de transfers en hotel bij voorbaat boeken, zoals je al aangaf, en de excursies ter plekke te regelen dat kan je wat besparen.
Is ook een aanrader voor andere lokaties.