Hoi,
heeft er iemand ervaring met volgende site:
zij bieden goede prijzen precies voor hun hotels. Hopelijk heeft iemand van jullie er al mee geboekt, zodat wij hier eventueel onze hotels en vlucht/vervoer ook kunnen boeken.
Alvast bedankt.
Hoi,
heeft er iemand ervaring met volgende site:
zij bieden goede prijzen precies voor hun hotels. Hopelijk heeft iemand van jullie er al mee geboekt, zodat wij hier eventueel onze hotels en vlucht/vervoer ook kunnen boeken.
Alvast bedankt.
Hallo Kennel,
Ik heb geen ervaring met dit bureau.
Wel heb ik de site bekeken en de prijzen met mijn 13e boeking naar Viet Nam voor dec en jan 2010/2011 vergeleken. Ik verblijf in drie hotels.
Contnental saigon deluxe room
Victoria can tho victoria suite
Phan Thiet/mui nee Cham Villa beach front bungalow
De prijzen van 2 hotels waren gelijk aan de prijs op de site van “hotels in vietnam” en 1 hotel was bijna 10 % duurder dan wat wat ik betaal.
Ook de binnenlandse vluchtprijzen zijn gelijk aan wat ik moet betalen; combineer werk met vakantie en moet eenmaal 's-morgens naar Nha Trang en 's-avonds weer terug naar Saigon.
Ik heb ook geboekt via een bureau, Buffalo Tours; maar als je de boeking zelf in handen neemt kun je waarschijnlijk wat besparen op de hotels.
Ik vind de prijzen eigenlijk gewoon redelijk tot goed
Op de prijs voor een VOA a $ 14 pp is gewoon niets op aan te merken.
Heb ook gekeken naar dagtrip.
Persoonlijk vind ik sommige duur.
bv
Budget Cu Chi Tour voor $16 pp. 1/2 dag
Deze is gewoon te boeken in Saigon Voor 5 of 6 dollar pp
Houd er ook rekening mee dat de prijzen van hotels in dollars zijn en voor 2 personen.
Sommige bureaus kunnen van deze onwetendheid weleens gebruik maken.
succes met je planning
Ton.
Hoi Ton,
bedankt voor de reactie.
Heb je deze hotels geboekt via het hotel zelf of een andere vietnamese site? ![]()
Groetjes!
Hallo Kennel,
Ik boek altijd via een Vietnamees kantoor, Buffalo Tours.
Maar in dit forum worden nog genoeg andere genoemd die ook betrouwbaar zijn.
Je kunt ze gewoon een mail sturen met je wensen en om een offerte vragen en dan beslissen.
Zelf vind ik wel fijn dat alles geregeld is en me niet bezig hoef te houden met het zoeken naar hotels en vervoer ten koste van het beperkte aantal vakantiedagen per jaar.
Ook bij een overboeking sta je sterker met een bureau achter je en in desnoods regelen zij dan vervangend verblijf.
gr
Ton.