In juli ben ik in Viet Nam en ik ben nog opzoek naar een dagtrip naar Cuc Phuong NP.
Nou kwam ik in eerste instantie bij Buffalo Tours uit (met dank aan dit forum), zij vragen $91 pp voor deze tour. Ook kwam ik nog Buffalo Travel tegen, http://www.buffalotravelvietnam.com/ zij vragen $60 pp.
Is er iemand van jullie bekent met deze organisatie, ik neem dat dit niet dezelfde zijn?
Nee, ik ben niet bekent met Buffalo travel, maar wel met Buffalo Tours.
Ik deel je gedachten dat het 2 verschillende bedrijven zijn.
Vond het verschil wel groot en heb daarom wat op internet gekeken en de prijs van 60 usd pp is echt aan de lage kant.
Het gemiddelde zit zo rond de 85 a 90 usd pp met uitschieters naar 125 usd.
Ook kan ik van de travel Buffalo geen enkele referentie of adres/telefoonnummer vinden.
Ook is ie niet bekent op tripadvisor, hoewel ze daar een logo van hebben geplaatst op hun site.
Voorwaarden kan je niet vinden op hun site.
Ook staat er geen vergunningsnummer vermeld onder de paginas; is verplicht ( kijk maar naar andere bureaus ).
Ze schrijven dat de de grootste en leidende organisatie zijn in Viet Nam.
Klopt natuurlijk al helemaal niet, want de allergrootste en leidende is natuurlijk Saigon Tourist.
Hoewel ik geen leraar engels ben , staat de site vol spelfouten.
Wanneer ik het zo een beetje bekijk dan sta ik er wat sceptisch tegenover.
Kan het natuurlijk helemaal mis hebben, maar zou , als ik jouw was, toch wat voorzichtig zijn.
Ik zal voor de zekerheid even een mail sturen naar Viet Nam of ze Buffalo travel kennen?
Ik heb het even nagevraagd in Viet Nam bij Buffalo tours, zoals ik eerder schreef, en hieronder hun reaktie.
Dear Ton,
Thank you very much for bringing this question to me.
I am definitely to confirm that the website of Buffalo travel is not us. As I saw in their website, there is no address, no telephone, no license number so I think that they are fake. For those companies like that they will not pay tax to our Government and have no responsibility for client’s safety. Buffalo Tours only has 02 official websites are: www.buffalotours.com and www.buffalotours.com.vn
Mijn ervaringen met Buffalo tours zijn , zonder uitzondering goed, in al die jaren, en hoop dat wanneer je bij hen boekt je ook dezelfde ervaring zult hebben.