Ton, ik weet dat jij al diverse keren Buffalo Tours hebt aangeraden als touroperator in Vietnam… Ik heb al een tijdje mailcontact met iemand van Buffalo Tours (Quyen) en wil graag een tour definitief bij hen boeken. Nu heb
ik een boekingsformulier ontvangen die ik dien in te vullen en na (volledige) betaling zal ik het tourvoucher ontvangen per email. Nu is mijn vraag;
heb jij destijds inderdaad ook de betaling vanuit Nederland voor vertrek gedaan? via creditcard of per bank? Ik neem aan dat dit veilig is…?
Ton, nog bedankt voor je persoonlijk bericht.
We zijn nog even aan het wachten op een nieuw paspoort en dan gaan we inderdaad een tour vastleggen via Buffalo Tours. Het email contact met Buffalo is erg fijn gelopen:) Maar ik blijf het altijd een beetje eng vinden om zo maar je creditcardgegevens aan derden door te geven… maar het zal dus zeker goed komen!
Fijn dat het contact goed is , en heb vertrouwen in het betalen aan derden.
In Nederland geef je je CC gegevens ook aan derden.
En mochten er problemen ontstaan met BT , wat ik ten zeerste betwijfel, heb in nog wel een ingang om deze op te lossen.
Nu begin ik me toch een beetje zorgen te maken… ik heb namelijk op 4 juli de email beantwoord met daarbij het boekingsformulier en dus ook mijn creditcardgegevens maar heb tot op heden nog steeds geen reactie ontvangen. Dit terwijl de afgelopen keren Buffalo tours meteen of anders binnen 2 dagen reageerden (ook in het weekend)… Hoe lang duurde het bij jou als je het boekingsformulier had gemaild? Ik zou na volledige betaling het service voucher gemaild krijgen… Gisteren 9 juli heb ik opnieuw een mailtje er achter aan gestuurd om te checken of mijn mail wel goed was aangekomen…maar dus nog steeds niks gehoord… Moet ik me inderdaad zorgen maken??
Nee, je hoeft je geen zorgen te maken.
Ik heb je een PM gestuurd , wil je daar even op reageren?
Ik ken de procedure van BT, en veel bureaus werken zo.
Je hebt dus e.a. geregeld met hun en bent tot een akkoord gekomen over prijs en wat je wilde.
OP dat moment sturen ze je een boekingsformulier voor de definitieve bevestiging en de wijze van betalen.
Wanneer ze het boekingsformulier binnen hebben gaan ze je de betaling in gang zetten en wanneer ze die binnen hebben sturen ze je de service voucher.
Deze voucher is het definitieve contract en voor hun bindend in het vietnamese recht.
Ik weet niet wat je geboekt hebt, maar heb je bijv 2 hotels geboekt dan moet je deze 3 x kopieren.
2 x voor de hotels, nemen ze nog wel eens in en 1 voor jezelf.
Omdat het betalingsverkeer tussen Viet Nam en Nederland wat tijd in beslag neemt kan het inderdaad wat langer duren.
Ik zit meestal rond een dag of 10 tussen het opsturen van het boekingsformulier en de service voucher.