reizen oktober naar vietnam

Hallo,
Graag zouden we eind oktober, begin november naar vietnam reizen. Is dit een goede periode? We hebben al veel lof gelezen over Buffalo Tours, is het mogelijk om in het nederlands met hun te communiceren ? Of kan het alleen in het engels?

Hallo S,

Oktober / November is op zich best wel een goede periode.

In het zuiden zit je dan wel tegen het einde van de regenperiode; je kan dan dus wel een bui verwachten, maar die duurt dan een paar minuten en kan wel hevig zijn.
In zowel het zuiden als het noorden zijn de temperaturen gewoon goed.

Alleen in het centrale gedeelte heb je de kans dat daar een orkaan overkomt.
Is niet elk jaar, maar dat is natuurlijk nu niet te voorspellen.

Dus goede periode, maar reken op een buitje; overal goede temperaturen.
Centrale gedeelte ( rond Hoi An ) kans op een orkaan.

Gr.
Ton.

Hallo s,

Ik heb je een Pm gestuurd over of je in het Nederlands kan communiceren met Bufallo Tours.
Maar omdat ik zelf ook heel erg benieuwd ben naar dit antwoord, ik weet niet beter dat ik in het engels moet schrijven ( is hun voertaal )
Heb daarom wat tests uitgevoerd met mensen van het Saigon kantoor.

Ik heb gewoon de link verstuurd van je vraag en zij hebben dit perfekt beantwoord; heb wel later geschreven dat het een test was en dat ze ervoor geslaagd was.
Het antwoord.

Dear Mr. Ton,
Great to hear that I passed a test from you. I love winning tests :).

We are delighted that we can find a way to communicate and help them. It’s no problem for us to use Google translate to understand them. However, it quite risky to do vice versa. For example:

  • they write in Dutch and I translate to English/Vietnamese to understand - no problem
  • I write them back in Vietnamese/English and use Google to translate it to Dutch - I can not control the meaning of the text anymore and not sure Google give them exactly my words. (Sometimes Google translation looks really funny ^^)
    Anyways, I am happy to help them and let’s see how it works :). If there is anything I feel unclear, I hope I could ask for your help then :).
    Dao

[TABLE=“width: 509”]

file:///C:\Users\Ton\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.jpg

Nguyen Le Quynh Dao

Travel Consultant
Mobile. +84 909 821 772
Email. [EMAIL=“dao.nguyen@buffalotours.com”]dao.nguyen@buffalotours.com
Skype. dao_bta

Ho Chi Minh Office:
L8,157-157A Pasteur, District 3, Ho Chi Minh, Vietnam
T: +84 8 3827 9170 F: +84 8 3827 9168
www.buffalotours.com

[/TABLE]

Dus geen probleem S.

Even voor de duidelijkheid, stuur je vragen naar of
Dao Nguyen Le Quynh <dao.nguyen@buffalotours.com>
of naar
Yen Nhi @ BuffaloTours <nhi.ho@buffalotours.com>

Zou het wel op prijs stellen dat je beide dames aanspreekt met Ms. Nhi of Ms. Dao

Dus je kan het in het Nederlands doen.

gr.
Ton.
[TABLE=“width: 509”]

[/TABLE]