Reisorganisatie

hallo allen,

wij willen in december 2011 een reis van noord naar zuid vietnam maken.
heeft iemand ervaring met de organisaties Vietnam online of Vietnam journey?
We zijn met 5 volwassenen en willen het transport en de hotels vanuit Nederland vast leggen maar verder niet georganiseerd gaan.
Of heeft iemand goede ervaringen met een andere reisorganisatie?

alvast bedankt voor jullie reactie

Wij hebben erg goede ervaring met Outsight.nl Hier hebben wij een aantal reizen geboekt volledig zoals wij dit wilde. Zijn zeer flexibel met de verzoeken die je doet.
Binnenkort gaan wij via hun naar Vietnam. Tijdens onze bevestiging gingen de tarieven van de vlucht sterk naar beneden. Zij hebben ons daar direct op gewezen wat ons honderden euro’s heeft bespaard.
Neem eens contact met ze op.

Hallo Boekool,

Ik ben afgelopen zondag teruggekomen vanuit Viet Nam en heb nu al 13 keer alles laten regelen door
Buffalo Tours.
Dit is een Vietnamees reisbureau en hebben eigen auto’s met chauffeurs en eigen gidsen en hier kun je je door jouw gewenste hotels en transfers laten boeken, of hen met suggesties laten komen.

gr
Ton.

Hallo Boekool,

Ik heb geen ervaring met Vietnam Online maar wel met Cuba Online (alle twee onderdeel van Riksja travel). Alles was toen goed verzorgd en de hotels waren allemaal erg goed.

Het enige nadeel vond ik achteraf de prijs. Als je de prijs van de bouwstenen vergleek met de prijzen van de hotels op internet of daar ter plaatse waren we soms wel twee keer zo duur uit. Maar daar staat tegenover dat je niet zelf op zoek hoeft naar het beste hotel en je een aanspreekpunt in Nederland hebt. Ik had op dat moment geen tijd om me van te voren veel te verdiepen in de route, vervoersmiddelen en hotels dus voor ons was het een uitkomst.

Gr Linda