Reizen met Vietnam Online

Heeft iemand ervaringen met reizen via deze reisorganisatie? Wij overwegen om hiermee naar Vietnam te reizen vanwege de ogelijkheid om zelf de reis middels bouwstenen samen te stellen en zo een eigen programma naar wens te maken.

geen ervaring.
Maar wel een bekende site. Zal wel goed zijn!

Komt van deze organisatie: http://www.riksjaonline.nl

Hoi,
ik heb een collega die een paar bouwstenen heeft gekozen en die was was heel tevreden. Je kunt volgens mij prima ongepland reizen in Vietnam, maar ook ik ben van plan om in ieder geval de aankomst en het vertrek te regelen via vietnamonline voor komende winter. Wel zo makkelijk!
Alvast goede reis!
Sandra

volgens mij goed te doen (idd bekende site). Maar waarom werken met bouwstenen in vietnam? kan ook lekker zelf gaan!

Heerlijk al die vrijheid.

Wij zijn eigenlijk kampeerders en hebben nog nooit een verre reis gemaakt. Voor ons dus een heel nieuwe ervaring. Daarom leek het ons prettiger om dit eerst toch (deels) georganiseerd te doen. Een overvol programma en overgeorganiseerde reis trok ons niet, vandaar Vietnam Online.

Hallo,

Vorig jaar oktober in Vietnam geweest. We hebben zelf een route gepland.
We wilde in Halong Bay een boottocht van 3 dagen maken. Deze hebben we van te voren in Nederland geboekt als bouwsteen bij riksjaonline/vietnamonline.

Een dag voor vertrek kwam ik in het ziekenhuis terecht. Gelukkig mocht ik dezelfde dag weer weg, maar de arts vond het niet verstandig om 3 dagen van het vaste land te gaan.
Dus ja… vietnamonline gebeld en die hebben ons doorverwezen naar hun lokale-agent in Hanoi.
Hier heen gegaan en uitgelegd wat er aan de hand was, deze man had inmiddels ook al een mailtje vanuit Nederland gehad.

Na even kijken wat er mogelijk was voor de andere dag is onze 3 daagsetrip omgezet in een priveboottocht.
Een boot voor ons zelf, 5 man personeel en heerlijk eten.

Wij zijn dus tevreden met online.
Ben nu toevallig weer bouwstenen aan het zoeken voor onze volgende trip naar Zuid-afrika.

Veel plezier met de voorbereidingen en ook daar, het is er super.