Vietnam vertrek eind september :)

Hee medereizigers!

Mijn naam is Petra en 23 september vertrek ik naar Vietnam (HCMC). Nu zijn mijn reisplannen door het wisselen van baan gewijzigd en ga ik uiteindelijk 4 weken op reis. (ipv 4 weken vrijwilligerswerk en 2,5 week reizen).
Nu ben ik op zoek naar een reisgenoot om in elk geval samen mee te beginnen en wie weet de hele reis samen te doen.
Ivm m’n baan kan ik max. 4 weken weg en m’n ticket heen naar Vietnam is al geboekt maar verder ben ik overal voor in…Vietnam alleen, maar ook Laos of Cambodja staan nog hoog op m’n wensenlijstje!

Wie ben ik?
Petra, 25 jaar, positief ingesteld, enthousiast en open voor nieuwe dingen. Hou van een reis met een combi van dingen zien, cultuur opsnuiven, actieve dingen doen (keer trektocht door de bergen) maar ook zeker een aantal dagen strand, lekker niks doen en leuke feestjes bezoeken.

Wie wil er mee?
Groetjes!

Beste Petra,

Jij wilt naar Vietnam? ik ook! Mijn plan was om 28 september te gaan en van Hanoi naar Ho Chin Minh City te backpacken. Echter staan mijn plannen nog niet vast, dus wellicht kunnen we kijken naar wat voor reis en reismaatje we beide op zoek zijn.

Over mij: 25jaar, werkend, Utrecht, beetje cultuur, beetje avontuur, beetje strand.

Groet,
Christien

He Christien!
leuk wat te horen! Het enige wat bij mij vast staat is dus t vertrek op 23 september naar HCMC (ticket is al geboekt omdat ik t vrijwilligerswerk al vast had staan). En ik kan max. 4 weken ivm m’n nieuwe baan…
Maar verder sta ik ook overal voor open qua route, wat te doen enz…:slight_smile: Zijn wel een aantal hotspots in Vietnam die uiteraard op t wensenlijstje staan maar dat heeft vast iedereen denk ik…

En hoe lang was jou idee om te gaan? en dan alleen Vietnam of ook nog andere landen?
Je combi klinkt prima: beetje cultuur, beetje activiteit en beetje strand. Precies waar ik ook van hou op een vakantie!

Zou leuk zijn om in elk geval contact te houden om te kijken of onze ideeën een beetje overeen komen!

Groetjes

Hi Petra,

Wat zijn jouw plannen? Ik wil in drie weken van noord naar zuid of andersom. Ik heb een Lonely Planet waar goede ideeen in staan zoals routes en reisadviezen enzo. Volgens mij zijn we wel standaard routes en steden te bezoeken en dat lijkt me wel makkelijk :slight_smile: Wat wil jij graag zien?

Groet

Bedankt voor jullie reacties maar ik heb uiteindelijk al een reismaatje gevonden. Ik ga namelijk de reis samen met m’n moeder maken :smiley:
Weet alleen niet hoe ik dit bericht moet verwijderen dus vandaar maar even op deze manier! :wink:

Groetjes!