Hallo,
Ik vertrek 16 december voor 5 1/2 naar Vietnam en ga daar wat rond reizen.
Ik zou het leuk vinden om wat ideeën uit te wisselen en met mensen in contact te komen die op hetzelfde moment als ik daar verblijven.
Tot nu toe geen plannen. Laat wat van je weten als jij ideeën hebt of een reisgenoot zoek voor een deel van je reis.
Groetjes
Andre
Hoi Andre
Wat heerlijk dat je zo ruim de tijd hebt. Ik heb slechts drie weken (en twee dagen, haha). Ik begin vlak voor oud en nieuw in Hanoi. Hoop daarna nog een tripje naar Sapa te kunnen doen, maar laat dat wat afhangen van de weersomstandigheden. Wil in elk geval wel naar Halong Bay. De laatste wil ik georganiseerd doen (via handspan of zo) en denk dat als ik naar Sapa ga, ik de trein in elk geval ook via zo’n organisatie laat boeken. Vind het zonde van m’n tijd om zelf een halve dag op het station door te brengen.
En tja, daarna langzaam richting HCMC, waar ik de 20e vertrek. WIl in elk geval Hue, Hoi An en uiteraard de Mekong Delta bezoeken. Voor de laatste wil ik ook ruim tijd nemen. Een dag of 4/5.
Waar begin jij? Misschien komen we elkaar onderweg ergens tegen…
groetjes
Petra
Ha Petra,
Dank voor je mail.
Ik kom aan in HCMC op 16 december en vertrek op 20 januari vanaf Hanoi.
Dat is het enige wat zeker is.
Wat ik wil zien is Vietnam het volgende, HCMC, Mekong Delta ,Mui Ne,Nha Trang,Hoi An,BMZ ,Halong Bay Sape.
Veel dus en zou ook nog graag naar Cambodja(Phnom Penh,Siem rip enz) en Laos gaan. Waarschijnlijk te veel. Meestal lukt het niet, wat ik mezelf voorneem is,loslaten en maar te zien wat er komt.
Waarschijnlijk kunnen we als dat leuk is elkaar halverwege ergens zien bijvoorbeeld in Hoi an of Hue rond de 7,8,9,10 januari.
Wellicht samen de trip naar Halong Bay maken.
Of als het niets wordt naar elkaar zwaaien vanuit de trein.
Laten we in ieder geval contact houden dat zou ik fijn vinden om zo nu en dan wat info uit te wisselen.
Oke …?
Zie facebook Andre Stip
Groetjes
Andre