He avonturiers! Ik (:zon02:, 34jr) vertrek begin dec naar HCMC-Vietnam om in een maand richting Hanoi en Sapa te trekken. Wie vindt het gezellig om elkaar onderweg ergens te ontmoeten? Na Vietnam trek ik 3mnd verder door Laos, Cambodja, (Thailand) en Birma/Myanmar.
Wellicht tot dan! Chantal :dag:
Ik ga 10 dec naar Bangkok en vervolgens Laos, Cambodia, Vietnam, Malaysie, Singapore en Indonesia (in 3 maanden! )
Heb al veel reiservaring, echter mijn 1e keer voor zo lang en met backpack, lijkt me dus gezellig om leuke reisgenoten te hebben voor deels van de reis.
Groetjes!
Hoi Chantal en Raja,
Ook ik ga in dec-jan naar Vietnam en Cambodja :biggrin:. Maar mijn reis gaat juist van Hanoi naar Saigon en vervolgens Cambodja (vertrek vanaf Amsterdam op 13 dec). Dus misschien kunnen we ergens onderweg afspreken. Lijkt me gezellig.
Groetjes Geertje
Hoi Chantal!!
Eve voorstellen… Ik ben Kim 25 jaar en ben 6 november aangekomen op Phuket, heb nu Phi Phi Islands en Patong achter de rug. Ben nu op Koh Phangan voor vanavond de full moon party hierna ga ik door naar Koa Tao en daarna Bangkok en nog een aantal dorpjes in Thailand om zo door te reizen naar Cambodja, Vietnam en Laos,… Als je ergens wil meeten kan je me best een keertje emailen [EMAIL=“kimdebie@hotmail.com”]kimdebie@hotmail.com
groetjes kim
Hey Kim… even offtopic… ken jij toevallig een Ines Buchgeher?
Nee, die ken ik niet… Sorry grtz kim
Hey hallo!
Wat leuk dat jullie allemaal ook alleen op reis zijn/gaan. Ik (34jr) ga begin januari via Bangkok door naar Cambodja voor 3,5 week dus mocht iemand dan in de buurt zijn: superleuk en gezellig om misschien af te spreken?
Ik heb nog niets gepland maar ik denk dat ik met de trein van Bangkok richting Cambodja ga, verder ligt alles open dus suggesties zijn welkom
Heb er onwijs veel zin in!!
Groetjes Eveline