Ik ga na een maand vrijwilligerswerk in Cambodja verder reizen door vietnam (april) en thailand (begin mei). Mensen die daar dan ook zijn? Zou leuk zijn om eventueel een gedeelte samen te reizen oid. Enige wat bij mij vast staat is dat ik door Vietnam met een open bus tour ticket ga reizen. Ben zelf sociaal, hou van een biertje en wil natuurlijk het nodige van deze mooie landen zien.
Wat leuk om te horen dat je naar Vietnam gaat! Ik vlieg 8 april naar Hanoi en wil vanuit daar naar het zuiden trekken. Ben dus in de zelfde periode als jij in Vietnam! Kom jij aan in het noorden of zuiden? Lijkt me leuk om ergens af te spreken of een stuk samen te reizen! Ik heb verder nog geen vast programma, dus sta open voor suggesties!
Laat het maar weten als het jou ook leuk lijkt!
Ik kom in het Zuiden aan! Ik reis vanaf Cambodja met de bus naar Ho Chi Minh. Heb net mijn visum binnen,supergaaf Ik ben van plan om richting Na Trang te gaan en dan weer terug naar Ho Chi Minh. Dit omdat 3 weken te kort zijn om het hele land door te trekken denk ik (maar kom zeker nog weer terug voor het Noorden )
Dusja weet niet of we dan ergens tegelijk zijn. Hoe ga jij reizen dan?
Misschien zijn berichten via facebook trouwens handiger;
Over mij:
Heel graag ga ik in April weer backpacken, en dit keer in Azie!
Indonesie, Laos, Cambodja lijken me erg leuk, maar vooral Thailand en Vietnam! Ik ben nog erg flexibel.
Ik ben Ruud ik ben net 24 geworden en ik hou erg van avontuur. Watersporten vind ik erg leuk, bijvoorbeeld scubaduiken. Tijdens mijn reis wil ik veel mensen ontmoeten en andere culturen ontdekken. Ook houd ik wel van een feestje
Hey! Ik ben Dorine, 23 jaar. Momenteel bevind k me in het zuiden van thailand, maar half april wil ik naar Laos en van daaruit door naar vetnam en cambodja. Eind mei vlieg ik terug. Misschien valt er wat te meeten? Op facebook kun je me vinden onder Dorine Wijnacker. Groeten vanaf een regenachtig Ko tao
hoi allemaal, ik ben begin mei tot eind juni in thailand, maar heb nog helemaal geen plannen. Full Moon party sowieso, maar raden jullie vietnam/cambodja ook heel erg aan?