Mijn naam is Miriam en ik ben 19 jaar oud. Afgelopen jaar heb ik mijn eindexamen gehaald, en ik werk nu in een verzorgingstehuis. Aankomende augustus begin ik aan mijn nieuwe studie, en voor die tijd wil ik graag nog gaan backpacken om een stukje van de wereld te kunnen zien.
Ik ben van plan om in april naar Vietnam te vliegen om vervolgens van Hanoi naar Ho Chi Minh city te reizen en daarna door naar Cambodja en thailand.
Het is de bedoeling om ongeveer 3 maanden weg te gaan.
Ik heb verder geen vaste plannen, er kan dus nog veel veranderd worden!
Gaof wil jij ook naar Vietnam of Cambodja en zoek je een reisgenoot, laat het me dan weten!
Ik kijk uit naar reacties!
Leuk dat Vietnam je is bevallen! heb je nog tips van dingen die ik echt moet zien??
En tot wanneer ben jij in Azie? kunnen we misschien ergens afspreken.
Ik heb (tot nu toe) iets andere plannen dan jij, ik ben namelijk van plan om rond maart naar Bangkok te vliegen, en hiervan uit naar beneden reizen naar Singapore of nog verder naar Jakarta. Van hieruit wou ik met het vliegtuig naar Ho Chi Minh stad om zo weer terug te reizen naar BKK. Ik heb voor het laatste stuk van Ho Chi Minh naar Bangkok nog geen reisgenoot, dus misschien als de reisdata overeenkomen…
Wanneer in april ben je van plan te gaan reizen? Wanneer verwacht je dan ongeveer in Ho Chi Minh stad te zijn? Ik ben benieuwd!
Ik vlieg 8 april naar Hanoi en verwacht voor het einde van april in Ho Chi Minh te zijn. Wanneer verwacht jij daar heen te vliegen?
Zou leuk zijn als we kunnen afspreken!