Mei-Juni Vietnam,Laos, Thailand & Cambodja

Beste Reizigers,

Mijn naam is Anne ben 23 jaar. In april 2012 ga ik de transsiberie express doen naar China. Vanuit hier ga ik verder reizen naar Vietnam, Laos, Thailand & Cambodja. Ik verwacht hier halverwege Mei 2012 aan te komen. Echt grote plannen hiervoor heb ik nog niet al is de transsiberie express al wel geboekt. Ga jij ook deze kant op in deze periode of ben je dan van plan? Dan hoor ik dit graag van jou!

Hey anne, Ik zit nu in zuid thailand en half april ga ik richting laos, en daarna vietnam en cambodja. misschien valt er iets af te spreken. Ben ook 23 jaar. Ik vlieg 30 mei terug naar NL vanaf Bangkok in ieder geval. Groetjes Dorine

hallo anne en dorine,

Mijn naam is miriam, ik ben 19 jaar en ik vertrek aanstaande zondag naar vietnam, ik begin in ho chi mihn en trek dan door naar hanoi, om vanuit daar richting laos en cambodja te gaan! misschien zijn we ergens op hetzelfde moment… Laat het maar weten als jullie meer weten over jullie reisschema! lijkt me leuk om ergens aftespreken!

Groetjes miriam

Hee allemaal,

Ik ga ook die kant op! Ik vertrek komende zaterdag voor 8 weken naar India en vlieg 4 juni naar Bangkok.
Vanaf Bangkok wil ik naar het noorden reizen en dan de grens over naar Loas en Cambodja en weer terug naar Thailand om vervolgens naar het zuiden te trekken, Maleisie en Singapore. Hier heb ik 8 weken voor!
Als één van jullie toevallig die periode nog ergens in de buurt is, let me know!
Ik ben 19 jaar en dit wordt mijn eerste reis en ik ga alleen.
Mijn email is lindsayvogelzang@hotmail.com

Groetjes, Lindsay

Hey Anne!!!
Ik ben Lizzy en ook 23 jaar. Wat leuk, ik heb precies dezelfde plannen als jij. Ik vertrek 13 April naar St petersburg en neem dus ook de transmongolie express richting China! Ik vlieg van Hongkong naar Bangkok op 28 mei. en dan heb ik dan even de tijd om daar allerlei landen door te reizen. Ik vertrek dan 20 november pas weer vanuit Indonesië naar Australië!
Misschien kunnen we een deel samen reizen, lijkt me gezellig??? laat het maar weten!!!
Groeten Lizzy

heee mensjes ik ben floor en `18 ik ga ook naar thailand 8 mei naar bangkok de rest weet ik niet weet alleen dat me retourticket eind juni is! Facebook voeg me ff toe op faceboook dan kunnen we contact houden als we daarzo zijn