Wie gaat er in april ook door Thailand trekken?

Hallo iedereen

Ik ga van 2 april tot 1 mei door Thailand trekken en zoek nog iemand die dezelfde plannen heeft. Ik heb nog geen concreet reisplan, behalve voor de datum, want mijn tickets heb ik wel al.

Wie rond dezelfde periode in de buurt is, laat maar iets weten!

Groetjes
Sabrina (23)

Hey.

Ik ga na een maand vrijwilligerswerk in Cambodja en rondreizen door Vietnam ook richting Thailand. Ik zal eind april ergens aankomen in Thailand. Waar zit je dan ongeveer denk je? Ik ga iig naar het zuiden!

groetjes,

Arnold Bos (24j)

Dag Arnold

Dat zou ik eigenlijk niet weten, aangezien ik mijn reisplan nog niet opgesteld heb. Maar zodra ik dat doe, laat ik iets weten :slight_smile:

Groetjes!

Hee Sabrina!
Ik ben rond die tijd ook in Thailand. Ik heb mijn ticket al geboekt en ben er van 10 april tot 2 juli. Het lijkt me leuk om in ieder geval samen te beginnen.
Groetjes, Gwendolyn (dan 20 :))

Hallo allemaal,

Jullie plannen lijken erg op die van mij!

Over mij:
Heel graag ga ik in April weer backpacken, en dit keer in Azie!

Indonesie, Laos, Cambodja lijken me erg leuk, maar vooral Thailand en Vietnam! Ik ben nog erg flexibel.:wereld:

Ik ben Ruud ik ben net 24 geworden en ik hou erg van avontuur. Watersporten vind ik erg leuk, bijvoorbeeld scubaduiken. Tijdens mijn reis wil ik veel mensen ontmoeten en andere culturen ontdekken. Ook houd ik wel van een feestje

Hebben jullie al iets geregeld/ afgesproken?

Groeten Ruud

Ik ben duidelijk nogal een last-minute kind of girl. Momenteel nogal redelijk wat werk, waardoor ik nog geen reisplan heb uitgewerkt. Ik weet wel dat 'k zoveel mogelijk wil doen/zien tijdens mijn trip. Mijn vliegtuig landt in Bangkok dus het enige wat ik weet is dat ik daar begin :slight_smile:
Ik wil de jungle doen, trekken met de rugzak en echt ook leuke activiteiten doen. Scubaduiken lijkt me wel wat, hoewel ik er geen ervaring mee heb…

Groetjes
Sabrina

Hallo allemaal,

8 april vlieg ik naar Kuala Lumpur, dan ga ik ongeveer 2 weken rond reizen door Maleisie. Rond 24 april passeer ik de grens en vervolg ik mijn reis door Thailand. Het plan is om de volgende route te reizen: Krabi - Koh Phi Phi - Phuket - Koh Phangan en dan rond 1 mei in Bangkok aan te komen. En hier wil ik dan tot 6 mei verblijven, met nog een 1 of 2 daagse trip naar de bridge over the river kwai, floating market en misschien een bezoek aan de tiger temple.

het lijkt me leuk om daar te meeten en wellicht een stukje samen te reizen…
Greetz Eric

Hoi Sabrina,

Ik zag jouw berichtje staan en eigenlijk is het precies wat ik wilde doen! Begin april vertrekken, ongeveer een maand in Thailand rondreizen en dan waarschijnlijk verder naar Maleisië. Het lijkt me ook gezellig om met iemand samen te reizen. Ik heb nog geen ticket geboekt, maar wel een idee wat ik zou willen doen en zien. Veel natuur (jungle) en cultuur, maar de trip dan eindigen in het zuiden om lekker op de mooie stranden bij te komen! Ik ben benieuwd naar je verdere plannen!
Ik zou het leuk vinden!

Groetjes Lisanne (23 jr)

Dag Lisanne

Ik heb nog geen reisplan, maar als ik jullie hoor, kan ik daar het best zo snel mogelijk aan beginnen. Hoewel, ik heb een week voor mijn vertrek vrij en ga dan zoveel mogelijk opzoeken. Ik wil nog geen concreet plan, maar eerder een lijst van dingen die ik écht wil doen/zien. Dat gaat van tempels bezoeken en relaxen tot scubaduiken en door de jungle trekken.

Ik begin in Bangkok, en zie wel hoe lang ik daar blijf.

Groetjes!
Sabrina

Hoi hoi,

Dat heb ik eigenlijk ook gedaan. Ik heb een lijst van dingen die ik graag wil doen of zien en dan ontstaat er vanzelf een route… Die dingen die jij noemt wil ik ook zeker gaan doen! :slight_smile:

Groetjes!