Hoi!
Ik ben Hanna en ik ben 20 jaar. Ik wil heel graag in april t/m juni of juli op reis naar Thailand. Mijn plan is om minimaal 2 – maximaal 4 maanden op reis te gaan. Ik zou samen met een goeie vriendin gaan, maar door omstandigheden kan zij niet meer mee. Nu ben ik dus opzoek naar iemand anders die samen wil reizen! Mijn plan is om te backpacken daar en vrijwilligerswerk te doen. Ik zou ook heel graag naar Laos of Vietnam willen. Let me know als je samen wil beginnen, en wie weet als het klikt samen verder wil reizen!
Groetjes Hanna
Hoi Hanna, ik vlieg 21 februari al naar thailand en ik vlieg 28 mei weer terug. Ik start in bangkok, aangezien ik daar op vlieg en wil vanuit daar denk ik eerst richting chiang mai. Vanuit daar zie ik het wel verder. Laos, Cambodja en Vietnam lijken mij ook erg mooi. Ben je op zoek naar iemand die de hele reis met je optrekt?
Hoi,
Dat ligt eraan! Als het goed klikt en gezellig is dan zou het natuurlijk te gek zijn om langer samen te reizen. Ik ben tot nu toe niet eerder buiten Europa geweest, vandaar dat ik het fijn zou vinden om in het begin samen met iemand te kunnen reizen.
Groetjes
Begrijpelijk
ik ben vorig jaar wel in de Filipijnen geweest met een vrijwilligersproject, maar dat was helemaal georganiseerd. Dit jaar wilde ik wat anders en het zelfstandig doen. Voor mij dus ook de eerste keer alleen reizen.
Hey Hannah,
Ik vertrek waarschijnlijk half januari voor 3 maanden naar Azie, te beginnen in thailand.
Waar ik ook een aantal weken vrijwilligerswerk wil doen. Het lijkt me leuk om samen te reizen, maar dat is natuurlijk lastig als je pas in april vertrekt. Nou vroeg ik me af of je perse dan pas wilde? Want april is qua weer niet de beste reistijd, dus ik ga wel liever eerder.
Groetjes,
Laura
Hee Laura,
Klopt, maar ik red het niet qua geld om al in januari of februari te gaan. Helaas! Ik probeer nu zoveel mogelijk te werken en te sparen, maar het wordt voor mij wel echt eind maart of begin april.
Groetjes,
Hanna
Hé Laura,
Ik reis begin Januari naar Indonesië! Lijkt het je leuk om daar ook heen te gaan? Ik zoek nog iemand om mee rond te reizen!
Groet,
Anne
Hey anne,
Ja daar wilde ik ook al heen gaan! Alleen wilde ik daar waarschijnlijk mijn reis eindigen.
Je kunt me wel toevoegen op facebook? Redirecting...
Ah, oké, dus dan zou je pas in maart in Indonesië zijn, of niet? Ik heb je toegevoegd
Hoe ga je dat overigens doen met vrijwilligerswerk in Thailand?
He Hanna,
Spannend hè helemaal zo alleen de eerste keer! Ik heb het zelfde… Vertrek 1 april en kom 13 mei weer terug. Wil naar Thailand, Laos en Cambodja gaan. Weet je al wanneer je misschien wilt gaan? Misschien kunnen we het begin samen maken??
Groetjes Britt